بیمه عمر چیست؟ اگر این سوال شماست , ما در این پست به بررسی بیمه عمر و سوالات ابتدایی بیمه عمر میپردازیم. به طور خلاصه بیمه عمر یا بیمه عمر و سرمایه گذاری یک نوع سرمایه گذاری مطمئن میباشد که علاوه بر پرداخت سود به بیمه گذار شامل پوشش ها بیمه ای نیز میشود.

بیمه عمر چیست

به طور ساده بیمه عمر یک نوع سرمایه گذاری با پوشش های مختلف است که به صورت دوره ای (ماهانه یا سالانه) پرداخت میشود. تعریف کامل تر بیمه عمر:

بیمه عمر یکی از پر طرفدار ترین نوع بیمه در جهان است که با اضافه کردن یک برنامه سرمایه گذاری امن به عنوان بیمه عمر بلند مدت روز به روز بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. در این نوع بیمه افراد (بیمه گذار) با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه یا سالانه تحت عنوان قرار داد بیمه علاوه بر تامین منابع مالی لازم برای تشکیل سرمایه در اینده برای خود شامل امکانات بیمه ای نیز برخوردار میشود.

نحوه پس انداز و عملکرد در بیمه های عمر:

اگر شما هم مانند اکثر افراد جامعه بخشی از درامد خودتون رو صرف هزینه های غیر ضروری میکنید میتوانید با حتی ماهی 50 هزار تومان و خرید یک بیمه عمر اینده خود و خانوادتان را تامین کنید. مهم تر از این بیمه عمر شامل پوشش های اضافی است و حوادثی ناگوار مانند فوت یا نقض عضو ,از کار افتادگی و یا بیماری خاص اتفاق بیوفتد. بیمه عمر حامی شما خواهد و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود ان را پرداخت خواهد کرد بلکه علاوه بران مبلغی را به عنوان پوشش بیمه نیز پرداخت میکند تا مشکلات مالی را پوشش دهد.

 

بیمه عمر

  • بیمه عمر حق بیمه های پرداختی شما را با اختصاص نرخ سود تضمینی در اندوخته های شما انباشته می نماید، این اندوخته طی سالهای بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و سود آنها، افزایش یافته و پس اندازی مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه ریزی آینده شما خواهد بود.

 

هدف اصلی بیمه عمر چیست ؟

هدف اصلی بیمه عمر ایجاد و جمع اوری منابع مالی و سرمایه گذاری منابع مالی , و کسب سود حاصل از سرمایه گذاری و در نهایت ایفای تعهدات بیمه گر (در صورت نیاز به پست بیمه چیست مراجعه کنید) در قبال بیمه گذار میباشد.بیمه های عمر یکی از عومل در ارتقای سطح تولید ملی و افزایش سطح تولید پرداخت سرمایه ها و غرامت های کلیه رشته های اشخاص در سریع تر کردن گردش چرخ های اقتصادی کشور موثر خواهد بود.

در بیمه نامه عمر ;  بیمه گذار پس از پایان مدت بیمه نامه به طور یکجا یا دوره ای سرمایه خود را دریافت کرده و در صورت فوت بیمه گذار در طول مدت قرارداد بیمه مبلغ مقرر به افراد خانواده وی تعلق میگیرد.

 

اینفوگراف تفاوت  بیمه عمر و سرمایه گذاری یا سپرده گذاری در بانک :

بیمه عمر چیست؟

 

پوشش های بیمه ای دریافتی :

بیمه عمر چیست؟

حاصل بیمه عمر چیست ؟

امکان دریافت وام بدون ضامن – بدون وثیقه – بعد از پایان سال دوم .

امیدوارم پس از خواندن بیمه عمر چیست ؟ به جواب سوالات خود رسیده باشید.

 

خرید بیمه عمر