استارت آپ در حقیقت همان کار آفرین میباشد که امروزه در همه جای دنیا با آن مواجه هستیم. در حقیقت کارآفرین وظیفهای بر دوش دارد که بتواند سوددهی همراه با بکارگیری چند فرد انجام دهد.
لیموناد، شیوهای جدید در صنعت بیمه
اما در دنیا استارت آپ به چنین شیوهای حتما نباید انجام شود و شیوههای نوینی هم برای این کار وجود دارد. یکی از شیوههای نوین در حقیقت مربوط به لیموناد میباشد که سوددهی خود را دارد. اما تعداد نیروهایی که برای آن در نظر گرفته شده شاید بسیار کمتر از استارت آپهای دیگر باشد.
لیموناد و حذف واسطهها
در واقع لیموناد آرزو دارد تا تحول بسیار بزرگی را در دنیای بیمهای جهان پدید آورد. حرکتی که این برند در حال انجام آن میباشد تعداد مشتریهای را افزایش و در کنار آن هزینههای مختلف میانی را از بین خواهد برد. واسطههای زیادی در صنعت بیمهای وجود دارند که شرکتهای بیمهای باید آنها را راضی نگه دارد و همه این افراد به نوعی نیازمند دریافت هزینهای هستند که در نهایت صنعت بیمه را روز به روز گرفتارتر خواهد کرد. در همه دنیا این صنعت سودآوری کمی دارد اما بدهیهایی که دارد در هر جای دنیا متفاوت خواهد بود.
لیموناد در حقیقت قصد دارد تا از زمینه فرد به فرد استفاده کند. فرد به فرد به شیوهای است که شما میتوانید گروهی را به صورت خودی تشکیل دهید تعداد افراد این گروه هرچه بیشتر باشد به نفع شما خواهد بود. این گروه مشتریهای لیموناد هستند که هر یک مبلغی را پرداخت میکنند. پس از پرداخت مبلغ به یک میزان بزرگ به عنوان حق بیمه میرسند که به حساب شرکت وارد میشود.
در این زمان شرکت بیمه تنها باید به جذب افراد بپردازد که هزینه بسیار کمی را در پی خواهد داشت. زیرا این افراد به دلیل جذابیت فعالیت و سرعت بالایی که وجود دارد همیشه ماندگار خواهند شد.
برای مشتریهایی که گروههایی را برای دریافت حق بیمه تشکیل میدهند در حقیقت هزینهها بسیار کمتر از زمانی خواهد شد که تک تک به یک شرکت بیمهای مراجعه میکنند. اما تا اینجای کار با مزایای بسیار کمی مواجه شدیم. مهمترین سودرسانی زمان دریافت خسارت میباشد. خسارت بزرگی که به گروه شما وارد میشود به دلیل استفاده از هوش مصنوعی در داخل گوشی شما هم به سرعت از سوی لیموناد دریافت و هم به سرعت در حساب گروهی شما واریز خواهد شد. بنابراین سود زیادی هم به شما خواهد رسید. این شیوه تاکنون در صنعت بیمه در هیچ جای دنیا عملی نشده و برای اولین بار حالا در لیموناد انجام خواهد شد.
تحول بزرگ لیموناد
تحولی که توسط لیموناد نیویورکی رخ خواهد داد، شاید یکی از بزرگترین تحولاتی باشد که در دنیای بیمه و حتی در تاریخ بیمهای کل دنیا نوشته خواهد شد. تنها فعالیتی که این برند برعهده دارد و وظیفه خود میداند ایجاد یک تحول پایدار در دنیای بیمهای کشورهای مختلف جهان میباشد. در حقیقت صنعت بیمهای برای این رکود اصلی که در آن گرفتار شده و مشتریها را روز به روز از دست میدهد چاره ای بیاندیشد. در حقیقت شرکتهای بیمهای شرایط خود را به گونهای برای مردم توضیح میدهند که تمام شرایط را مطلوب جلوه دهند در حالی که اینگونه نیست و شرایط بسیار بدتر خواهد بود.
در حقیقت لیموناد در استارت آپ خود قصد دارد تا عدهای را تنها برای آنکه کارهای سرعت بخشی را انجام دهند به کار گیرد. اما افرادی که به عنوان واسطه برای این صنعت قرار دارند و به عنوان نمایندگیها به جذب کمک میکنند و . . . حذف خواهد شد. بنابراین شرکت بیمهای دیگر نیاز به پرداخت حقوق این گروه عظیم ندارد و تمامی سرمایه خود را برای فعالیتهای هرچه بهتر خرج خواهد کرد.
لیموناد از زمان راه اندازی به سرعت پیشرفت خواهد کرد و مشکلات چندین ساله صنعت بیمهای را با یک حرکت و با استفاده از فناوریهای نوین از بین خواهد برد. فعلیت و قوانینی که دارد بسیار ساده میباشد و برای همه افراد از هر قشری ساده و قابل فهم خواهد بود. هم سرعت زیادی در پرداخت و هم سرعت زیادی در دریافت و پاسخ به شکایتهای شما خواهد داشت.