استارت آپ در حقیقت همان کار آفرین می‎باشد که امروزه در همه جای دنیا با آن مواجه هستیم. در حقیقت کارآفرین وظیفه‎ای بر دوش دارد که بتواند سوددهی همراه با بکارگیری چند فرد انجام دهد.

لیموناد، شیوه‎ای جدید در صنعت بیمه

اما در دنیا استارت آپ به چنین شیوه‎ای حتما نباید انجام شود و شیوه‎های نوینی هم برای این کار وجود دارد. یکی از شیوه‎های نوین در حقیقت مربوط به لیموناد می‎باشد که سوددهی خود را دارد. اما تعداد نیروهایی که برای آن در نظر گرفته شده شاید بسیار کمتر از استارت آپ‎های دیگر باشد.

لیموناد و حذف واسطه‎ها

در واقع لیموناد آرزو دارد تا تحول بسیار بزرگی را در دنیای بیمه‎ای جهان پدید آورد. حرکتی که این برند در حال انجام آن می‎باشد تعداد مشتری‎های را افزایش و در کنار آن هزینه‎های مختلف میانی را از بین خواهد برد. واسطه‎های زیادی در صنعت بیمه‎ای وجود دارند که شرکت‎های بیمه‎ای باید آنها را راضی نگه دارد و همه این افراد به نوعی نیازمند دریافت هزینه‎ای هستند که در نهایت صنعت بیمه را روز به روز گرفتارتر خواهد کرد. در همه دنیا این صنعت سودآوری کمی دارد اما بدهی‎هایی که دارد در هر جای دنیا متفاوت خواهد بود.

لیموناد در حقیقت قصد دارد تا از زمینه فرد به فرد استفاده کند. فرد به فرد به شیوه‎ای است که شما می‎توانید گروهی را به صورت خودی تشکیل دهید تعداد افراد این گروه هرچه بیشتر باشد به نفع شما خواهد بود. این گروه مشتری‎های لیموناد هستند که هر یک مبلغی را پرداخت می‎کنند. پس از پرداخت مبلغ به یک میزان بزرگ به عنوان حق بیمه می‎رسند که به حساب شرکت وارد می‎شود.

همچنین ببینید :  Stripchat Makes It Virtual Reality Stay Webcamming More Accessible

در این زمان شرکت بیمه تنها باید به جذب افراد بپردازد که هزینه بسیار کمی را در پی خواهد داشت. زیرا این افراد به دلیل جذابیت فعالیت و سرعت بالایی که وجود دارد همیشه ماندگار خواهند شد.

جزئیاتی از فعالیت لیموناد در صنعت بیمه

برای مشتری‎هایی که گروه‎هایی را برای دریافت حق بیمه تشکیل می‎دهند در حقیقت هزینه‎ها بسیار کمتر از زمانی خواهد شد که تک تک به یک شرکت بیمه‎ای مراجعه می‎کنند. اما تا اینجای کار با مزایای بسیار کمی مواجه شدیم. مهمترین سودرسانی زمان دریافت خسارت می‎باشد. خسارت بزرگی که به گروه شما وارد می‎شود به دلیل استفاده از هوش مصنوعی در داخل گوشی شما هم به سرعت از سوی لیموناد دریافت و هم به سرعت در حساب گروهی شما واریز خواهد شد. بنابراین سود زیادی هم به شما خواهد رسید. این شیوه تاکنون در صنعت بیمه در هیچ جای دنیا عملی نشده و برای اولین بار حالا در لیموناد انجام خواهد شد.

تحول بزرگ لیموناد

تحولی که توسط لیموناد نیویورکی رخ خواهد داد، شاید یکی از بزرگترین تحولاتی باشد که در دنیای بیمه و حتی در تاریخ بیمه‎ای کل دنیا نوشته خواهد شد. تنها فعالیتی که این برند برعهده دارد و وظیفه خود می‎داند ایجاد یک تحول پایدار در دنیای بیمه‎ای کشورهای مختلف جهان می‎باشد. در حقیقت صنعت بیمه‎ای برای این رکود اصلی که در آن گرفتار شده و مشتری‎ها را روز به روز از دست می‎دهد چاره ای بیاندیشد. در حقیقت شرکت‎‌های بیمه‌ای شرایط خود را به گونه‌ای برای مردم توضیح می‌دهند که تمام شرایط را مطلوب جلوه دهند در حالی که اینگونه نیست و شرایط بسیار بدتر خواهد بود.

همچنین ببینید :  رونمایی کردن از جدیدترین استارت آپ آوانس

در حقیقت لیموناد در استارت آپ خود قصد دارد تا عده‎ای را تنها برای آنکه کارهای سرعت بخشی را انجام دهند به کار گیرد. اما افرادی که به عنوان واسطه برای این صنعت قرار دارند و به عنوان نمایندگی‎ها به جذب کمک می‎کنند و . . . حذف خواهد شد. بنابراین شرکت بیمه‎ای دیگر نیاز به پرداخت حقوق این گروه عظیم ندارد و تمامی سرمایه خود را برای فعالیت‎های هرچه بهتر خرج خواهد کرد.

لیموناد از زمان راه اندازی به سرعت پیشرفت خواهد کرد و مشکلات چندین ساله صنعت بیمه‎ای را با یک حرکت و با استفاده از فناوری‎های نوین از بین خواهد برد. فعلیت و قوانینی که دارد بسیار ساده می‌باشد و برای همه افراد از هر قشری ساده و قابل فهم خواهد بود. هم سرعت زیادی در پرداخت و هم سرعت زیادی در دریافت و پاسخ به شکایت‌های شما خواهد داشت.