بیمه

فروش بیمه و راهکارهای جدید در این زمینه

در زمینه فروش بیمه هر شرکتی بر مبنای فعالیت خود یک سری از قوانین را تعریف می‎کند. از طرفی نمایندگی‎های مختلف در سرتاسر کشور هم به همین ترتیب می‎توانند با به کارگیری روش‎های مختلف اما در زیر سایه این قوانین به فعالیت خود برای فروش بیمه بپردازند. در نتیجه تمامی این فعالیت‎های مختلف برای فروش بیمه بیشتر و همچنین برای کسب درآمد بیشتر خواهد بود. حال یک نمایندگی یا شرکت بیمه می‎تواند به روش قدیمی یعنی ارائه مشاوره در درب منازل محدوده خود یا پخش تراکت و یا از طریق شبکه‎های اجتماعی مختلف این اقدامات را انجام دهد.

اقدام جالب برای فروش بیمه

اما اخیرا خبری در رابطه با یکی از شرکت‎های بیمه ای منتشر شده که در زمینه فروش بیمه بسیار جالب به نظر می‎رسد. در حقیقت این شرکت در زمینه فروش بیمه به روشی عمل کرده که به نوعی هزینه‎های مختلف برای مشتریان خود را تا حدود زیادی کاهش دهد و در واقع این مشتریان بتوانند به این شرکت بیمه اعتماد کنند و سرمایه خود را به دست آن بسپارند. برای فروش بیمه از روش گروهی استفاده نموده و در عین حال که فروشش بالا می‎رود می‎تواند به صورت هم زمان به تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان این محصولات بیمه‎ای را به فروش برساند. در این رابطه با ما همراه باشید تا شما را از ساز و کار و زوایای مختلف این موضوع باخبر سازیم.

بیمه‎های مختلفی که معمولا مشتری‎های زیادی برای فروش ندارند و در زمره بیمه‎های جامانده به شمار می‎روند که البته شامل درمان و شخص ثالث نمی‎شود، همگی برای فروش نیازمند تغییراتی در روند فروش و همچنین نیازمند برنامه ریزی‎های کوتاه مدت و بلند مدت هستند. اما در همین راستا شرکت بیمه‎ای اقدام به یک برنامه ریزی کوتاه مدت داشت و در نتیجه برای فروش بیمه‎هایی همچون آتش سوزی، بیمه عمر، بیمه باربری، بیمه مسافرتی و . . . از این روش استفاده نموده که تاکنون برآوردی از میزان موفقیت به انجام نرسیده است.

فروش بیمه بر پایه تجربه و دانش

معمولا جوانان می‎توانند به نحو احسن از طریق فعالیت‎های گوناگونی که دارند برای بازاریابی اقدام کنند. اما در همین راستا هم نیاز به تجربه و سرمایه می‎باشد که شرکت‎های بیمه برای فروش بیمه این سرمایه را در اختیار آنها قرار می‎دهند. جوانان می‌توانند از طریق گروه‎هایی که دارند برای فروش تعداد بالای بیمه اقدام کنند و دوستان خود را به استفاده از این روش تشویق کنند. به چنین صورتی هم دوستان او از مزایای بیمه‎ای برخوردار می‎شوند و در این راه تخفیف قابل توجهی را تجربه خواهند نمود، هم این افراد به حقوقی خوب خواهند رسید.

بیمه‎های مختلفی در ایران و سایر شرکت‎های دنیا وجود دارند اما با کی تفکر از ابتدای امر تا انتهای آن با یک نتیجه گیری کوچک می‎توان به این موضوع نائل شد که در حقیقت فروش بیمه به روش‎های قدیمی می‎تواند مشتریان را با هزینه#های زیادی روبه رو سازد که در حقیقت این هزینه‎ها حق مشتری نیست اما او این حق را می‎پردازد. در نهایت این شخص ممکن است که حتی در طول یک سال نیازی به این هزینه‎ها نداشته باشد اما سالانه باید مبلغی بیش از آنچه به او می‎رسد را پرداخت نماید که خود عاملی برای دفع مشتری است.

شرکت مبتکر کره‎ای

اما شرکت بیمه در کره با این فکر که بتوان از طریق فروش بیمه به صورت گروهی در بین جوانان هزینه‎ها را تا حد زیادی کم کرد این کار را آغاز نموده و خوشبختانه موفق بوده است. به چنین ترتیبی جوانان هم از مزایای بیمه برخوردار می‎شوند و زندگی راحتی را در آینده تجربه خواهند نمود. این فروش بیمه به صورت کاملا مستقیم و بدون دخالت واسطه و بدون ضایع شدن حق افراد می‌باشد. یعنی در این زمینه حق هیچ فردی از بین نمی‎رود و به صورت کاملا آنلاین این خرید و فروش انجام خواهد شد.

شما با دوستان خود در شبکه‎های اجتماعی مانند فیس بوک می‌توانید اقدام به تشکیل یک گروه نمایید. در حقیقت این گروه می‎تواند با فعالیت خود برای حق بیمه شما و کاهش آن فعالیت نماید و به چنین ترتیبی یک پاداش را برای اعضای خود فراهم آورد.

azibz

Recent Posts

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک

تا زمانی که طرح نسخه نویسی به صورت روتین اجرا نشود این احتمال بسیار کم…

4 سال ago

بیمه تأمین اجتماعی و بدهی های تسویه نشده آن

از جمله مهم ترین بیمه هایی که در کشور وجود دارد و به عنوان یکی…

4 سال ago

بیمه ها می توانند از معافیت مالیات برخوردار باشند!

قراری بر معافیت مالیاتی برای بیمه ها وجود نداشت، اما حالا با توجه به اینکه…

4 سال ago

بیمه ها و جلوگیری از طرح اجباری شدن هزینه درمان ناباروری

همانطور که می دانید در زمینه ی درمان ناباروری مشکلاتی دیده می شود. یکی از…

4 سال ago

بیمه حوادث طبیعی و بیمه شدن تمامی خانه ها

خانه های مختلفی در کشورمان ایران قرار دارد که می تواند در برابر حوادث طبیعی…

4 سال ago

بیمه مسافرتی چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین مسافرت هایی که شاید برای شما به وجود آید مسافرت خارج…

4 سال ago