در زمینه فروش بیمه هر شرکتی بر مبنای فعالیت خود یک سری از قوانین را تعریف میکند. از طرفی نمایندگیهای مختلف در سرتاسر کشور هم به همین ترتیب میتوانند با به کارگیری روشهای مختلف اما در زیر سایه این قوانین به فعالیت خود برای فروش بیمه بپردازند. در نتیجه تمامی این فعالیتهای مختلف برای فروش بیمه بیشتر و همچنین برای کسب درآمد بیشتر خواهد بود. حال یک نمایندگی یا شرکت بیمه میتواند به روش قدیمی یعنی ارائه مشاوره در درب منازل محدوده خود یا پخش تراکت و یا از طریق شبکههای اجتماعی مختلف این اقدامات را انجام دهد.
اقدام جالب برای فروش بیمه
اما اخیرا خبری در رابطه با یکی از شرکتهای بیمه ای منتشر شده که در زمینه فروش بیمه بسیار جالب به نظر میرسد. در حقیقت این شرکت در زمینه فروش بیمه به روشی عمل کرده که به نوعی هزینههای مختلف برای مشتریان خود را تا حدود زیادی کاهش دهد و در واقع این مشتریان بتوانند به این شرکت بیمه اعتماد کنند و سرمایه خود را به دست آن بسپارند. برای فروش بیمه از روش گروهی استفاده نموده و در عین حال که فروشش بالا میرود میتواند به صورت هم زمان به تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان این محصولات بیمهای را به فروش برساند. در این رابطه با ما همراه باشید تا شما را از ساز و کار و زوایای مختلف این موضوع باخبر سازیم.
بیمههای مختلفی که معمولا مشتریهای زیادی برای فروش ندارند و در زمره بیمههای جامانده به شمار میروند که البته شامل درمان و شخص ثالث نمیشود، همگی برای فروش نیازمند تغییراتی در روند فروش و همچنین نیازمند برنامه ریزیهای کوتاه مدت و بلند مدت هستند. اما در همین راستا شرکت بیمهای اقدام به یک برنامه ریزی کوتاه مدت داشت و در نتیجه برای فروش بیمههایی همچون آتش سوزی، بیمه عمر، بیمه باربری، بیمه مسافرتی و . . . از این روش استفاده نموده که تاکنون برآوردی از میزان موفقیت به انجام نرسیده است.
فروش بیمه بر پایه تجربه و دانش
معمولا جوانان میتوانند به نحو احسن از طریق فعالیتهای گوناگونی که دارند برای بازاریابی اقدام کنند. اما در همین راستا هم نیاز به تجربه و سرمایه میباشد که شرکتهای بیمه برای فروش بیمه این سرمایه را در اختیار آنها قرار میدهند. جوانان میتوانند از طریق گروههایی که دارند برای فروش تعداد بالای بیمه اقدام کنند و دوستان خود را به استفاده از این روش تشویق کنند. به چنین صورتی هم دوستان او از مزایای بیمهای برخوردار میشوند و در این راه تخفیف قابل توجهی را تجربه خواهند نمود، هم این افراد به حقوقی خوب خواهند رسید.
بیمههای مختلفی در ایران و سایر شرکتهای دنیا وجود دارند اما با کی تفکر از ابتدای امر تا انتهای آن با یک نتیجه گیری کوچک میتوان به این موضوع نائل شد که در حقیقت فروش بیمه به روشهای قدیمی میتواند مشتریان را با هزینه#های زیادی روبه رو سازد که در حقیقت این هزینهها حق مشتری نیست اما او این حق را میپردازد. در نهایت این شخص ممکن است که حتی در طول یک سال نیازی به این هزینهها نداشته باشد اما سالانه باید مبلغی بیش از آنچه به او میرسد را پرداخت نماید که خود عاملی برای دفع مشتری است.
شرکت مبتکر کرهای
اما شرکت بیمه در کره با این فکر که بتوان از طریق فروش بیمه به صورت گروهی در بین جوانان هزینهها را تا حد زیادی کم کرد این کار را آغاز نموده و خوشبختانه موفق بوده است. به چنین ترتیبی جوانان هم از مزایای بیمه برخوردار میشوند و زندگی راحتی را در آینده تجربه خواهند نمود. این فروش بیمه به صورت کاملا مستقیم و بدون دخالت واسطه و بدون ضایع شدن حق افراد میباشد. یعنی در این زمینه حق هیچ فردی از بین نمیرود و به صورت کاملا آنلاین این خرید و فروش انجام خواهد شد.
شما با دوستان خود در شبکههای اجتماعی مانند فیس بوک میتوانید اقدام به تشکیل یک گروه نمایید. در حقیقت این گروه میتواند با فعالیت خود برای حق بیمه شما و کاهش آن فعالیت نماید و به چنین ترتیبی یک پاداش را برای اعضای خود فراهم آورد.