در زمینه فروش بیمه هر شرکتی بر مبنای فعالیت خود یک سری از قوانین را تعریف می‎کند. از طرفی نمایندگی‎های مختلف در سرتاسر کشور هم به همین ترتیب می‎توانند با به کارگیری روش‎های مختلف اما در زیر سایه این قوانین به فعالیت خود برای فروش بیمه بپردازند. در نتیجه تمامی این فعالیت‎های مختلف برای فروش بیمه بیشتر و همچنین برای کسب درآمد بیشتر خواهد بود. حال یک نمایندگی یا شرکت بیمه می‎تواند به روش قدیمی یعنی ارائه مشاوره در درب منازل محدوده خود یا پخش تراکت و یا از طریق شبکه‎های اجتماعی مختلف این اقدامات را انجام دهد.

اقدام جالب برای فروش بیمه

اما اخیرا خبری در رابطه با یکی از شرکت‎های بیمه ای منتشر شده که در زمینه فروش بیمه بسیار جالب به نظر می‎رسد. در حقیقت این شرکت در زمینه فروش بیمه به روشی عمل کرده که به نوعی هزینه‎های مختلف برای مشتریان خود را تا حدود زیادی کاهش دهد و در واقع این مشتریان بتوانند به این شرکت بیمه اعتماد کنند و سرمایه خود را به دست آن بسپارند. برای فروش بیمه از روش گروهی استفاده نموده و در عین حال که فروشش بالا می‎رود می‎تواند به صورت هم زمان به تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان این محصولات بیمه‎ای را به فروش برساند. در این رابطه با ما همراه باشید تا شما را از ساز و کار و زوایای مختلف این موضوع باخبر سازیم.

بیمه‎های مختلفی که معمولا مشتری‎های زیادی برای فروش ندارند و در زمره بیمه‎های جامانده به شمار می‎روند که البته شامل درمان و شخص ثالث نمی‎شود، همگی برای فروش نیازمند تغییراتی در روند فروش و همچنین نیازمند برنامه ریزی‎های کوتاه مدت و بلند مدت هستند. اما در همین راستا شرکت بیمه‎ای اقدام به یک برنامه ریزی کوتاه مدت داشت و در نتیجه برای فروش بیمه‎هایی همچون آتش سوزی، بیمه عمر، بیمه باربری، بیمه مسافرتی و . . . از این روش استفاده نموده که تاکنون برآوردی از میزان موفقیت به انجام نرسیده است.

فروش بیمه و راهکارهای جدید در این زمینه

فروش بیمه بر پایه تجربه و دانش

معمولا جوانان می‎توانند به نحو احسن از طریق فعالیت‎های گوناگونی که دارند برای بازاریابی اقدام کنند. اما در همین راستا هم نیاز به تجربه و سرمایه می‎باشد که شرکت‎های بیمه برای فروش بیمه این سرمایه را در اختیار آنها قرار می‎دهند. جوانان می‌توانند از طریق گروه‎هایی که دارند برای فروش تعداد بالای بیمه اقدام کنند و دوستان خود را به استفاده از این روش تشویق کنند. به چنین صورتی هم دوستان او از مزایای بیمه‎ای برخوردار می‎شوند و در این راه تخفیف قابل توجهی را تجربه خواهند نمود، هم این افراد به حقوقی خوب خواهند رسید.

بیمه‎های مختلفی در ایران و سایر شرکت‎های دنیا وجود دارند اما با کی تفکر از ابتدای امر تا انتهای آن با یک نتیجه گیری کوچک می‎توان به این موضوع نائل شد که در حقیقت فروش بیمه به روش‎های قدیمی می‎تواند مشتریان را با هزینه#های زیادی روبه رو سازد که در حقیقت این هزینه‎ها حق مشتری نیست اما او این حق را می‎پردازد. در نهایت این شخص ممکن است که حتی در طول یک سال نیازی به این هزینه‎ها نداشته باشد اما سالانه باید مبلغی بیش از آنچه به او می‎رسد را پرداخت نماید که خود عاملی برای دفع مشتری است.

شرکت مبتکر کره‎ای

اما شرکت بیمه در کره با این فکر که بتوان از طریق فروش بیمه به صورت گروهی در بین جوانان هزینه‎ها را تا حد زیادی کم کرد این کار را آغاز نموده و خوشبختانه موفق بوده است. به چنین ترتیبی جوانان هم از مزایای بیمه برخوردار می‎شوند و زندگی راحتی را در آینده تجربه خواهند نمود. این فروش بیمه به صورت کاملا مستقیم و بدون دخالت واسطه و بدون ضایع شدن حق افراد می‌باشد. یعنی در این زمینه حق هیچ فردی از بین نمی‎رود و به صورت کاملا آنلاین این خرید و فروش انجام خواهد شد.

شما با دوستان خود در شبکه‎های اجتماعی مانند فیس بوک می‌توانید اقدام به تشکیل یک گروه نمایید. در حقیقت این گروه می‎تواند با فعالیت خود برای حق بیمه شما و کاهش آن فعالیت نماید و به چنین ترتیبی یک پاداش را برای اعضای خود فراهم آورد.