بیمه شخص ثالث

طرح بیمه موتورسیکلت در شاهرود زیبا

موتورسیکلت ها یکی از خطرناک‎ترین وسایل نقلیه هستند که با بی احتیاطی جان بسیاری از افراد را خواهند گرفت. برای پیشگیری از حوادث ناشی از موتورسیکلت‎ها بیمه کوتاه مدت در این خصوص در راه است.

یکی از طرح‎های قابل تقدیری که در خصوص موتورسیکلتسواران قرار است عملی شود از سوی شهرستان شاهرود مورد توجه قرار گرفته است. این طرح در واقع ویژه ماه رمضان بوده و به دلیل خیر و برکتی است که در این ماه وجود دارد. توجه ویژه‎ای به موتورسیکلت سواران شده و این خود جای امیدواری دارد که شاید در آینده‌ای نزدیک شاهد طرح‎های بهتر از این باشیم و صنعت بیمه را با رونق خوبی همراه سازیم.

خطرات مربوط به موتورسیکلت‎ها

تاکنون به آمار کشته‎های مربوط به تصادفات توجه کرده‎اید؟ بله دقیقا، بیشترین آمار مربوط به این تصادفات و حتی مرگ‎ها ارتباط مستقیمی با موتورسیکلت سواری دارد. در بین جاده‎ها شاهد رانندگی بسیار پر خطر مربوط به این وسیله نقلیه هستیم. ویراژ، لایی کشیدن‎ها نشان می‎دهد که جاده‎های کشور با پیست موتورسیکلت سواری اشتباه گرفته می‎شود و همین تصور غلط می‎تواند مرگ را به دنبال داشته باشد. زیرا در اکثر موارد این موتورسیکلت سواران از شرایط ایمنی خوبی از نظر بدنی و وسیله‎ای برخوردار نیستند و در صورت برخورد با وسیله دیگر جان خود را در دم از دست می‎دهند. این صحنه بسیار دلخراش می‎باشد و باید به نحوی از آن جلوگیری به عمل آید.

طرح بیمه مربوط به موتورسیکلت

از این رو برای آنکه بتوان موتورسیکلت سواران را با مزایای بیمه‎ای بیشتر آشنا کرد، فرصتی کوتاه در تعداد ماه‎های مختلف با هزینه‎های بسیار کم حق بیمه برای آنها در نظر گرفته شده است. این فرصت حداقل استارتی برای بیمه شخص ثالث مربوط به موتورسیکلت سواران از شهرستان شاهرود و در ماه رمضان انجام شود. امروزه آمار مربوط به توقف وسایل نقلیه به شدت رو به افزایش است. در حالی که برخی از این وسایل منبعی برای درآمد هستند و تنها افراد به دلیل نداشتن پول مربوط به حق بیمه از بیمه کردن وسیله خود امتناع می‎ورزند.

با این طرح کوتاه مدت که به مناسب ماه رمضان در شاهرود در حال انجام می‎باشد، بیمه نامه‎هایی برای موتورسیکلت سواران در ماه‎های مختلف بر اساس حق بیمه داده شده است. بیمه‎نامه‎ها دو ماهه، چهار ماهه و حتی شش ماهه در نظر گرفته خواهند شد. این فرصت بسیار خوبی است تا کمی به مزایای این طرح فکر کنیم و با مزایای واقعی بیمه شخص ثالث برای موتورسیکلت آشنا شویم. شاید در این صورت بتوانیم آمار مربوط به تعداد موتورسیکلتهای بیمه را کمی افزایش دهیم.

یکی از خوبی‎های دیگر این طرح پرداخت نکردن جریمه مربوط به پارکینگ‎هایی است که موتور شما در آن توقیف خواهد شد.

نظر شما درباره طرح بیمه موتورسیکلت در شاهرود زیبا چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

http://tnews.ir/%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%ac-%d9%86%db%8c%d9%88%d8%b2/09f3111688959.html#%d8%a8%db%8c%d9%85%d9%87-%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87-%d9%85%d8%af%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%b1%d9%85%d8%b6%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c

azibz

Recent Posts

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک

تا زمانی که طرح نسخه نویسی به صورت روتین اجرا نشود این احتمال بسیار کم…

4 سال ago

بیمه تأمین اجتماعی و بدهی های تسویه نشده آن

از جمله مهم ترین بیمه هایی که در کشور وجود دارد و به عنوان یکی…

4 سال ago

بیمه ها می توانند از معافیت مالیات برخوردار باشند!

قراری بر معافیت مالیاتی برای بیمه ها وجود نداشت، اما حالا با توجه به اینکه…

4 سال ago

بیمه ها و جلوگیری از طرح اجباری شدن هزینه درمان ناباروری

همانطور که می دانید در زمینه ی درمان ناباروری مشکلاتی دیده می شود. یکی از…

4 سال ago

بیمه حوادث طبیعی و بیمه شدن تمامی خانه ها

خانه های مختلفی در کشورمان ایران قرار دارد که می تواند در برابر حوادث طبیعی…

4 سال ago

بیمه مسافرتی چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین مسافرت هایی که شاید برای شما به وجود آید مسافرت خارج…

4 سال ago