بیمه

بیمه زنان و افزایش میزان تقاضا

افزایش آمار مربوط به بیمه زنان نشان از فعالیت درست و منطقی این سازمان بیمه‌ای یعنی تأمین اجتماعی دارد. این آمار در تمامی زمینه‌ها افزایش یافته است.

در حقیقت حرفه‌هایی که در آن زنان مشغول به کار هستند، از حرفه‎های بسیار مهمی است که می‎تواند آینده‎ای خوب را برای آنها رقم بزند. اما وجود بیمه‎ای که بتواند این آینده را با تضمین بیشتری همراه کند و آرامش خاطری را به وجود آورد بسیار مهمتر خواهد بود. پس اگر خانمی به حرفه‌ای مشغول است و هنوز از مزایای آن بهره مند نشده، باید برای این کار اقدام کند. زیرا این کار تنها به نفع او خواهد بود و هیچ سودی برای افراد دیگر ندارد.

بیمه زنان، چشم اندازی برای آینده

بیمه شدن مساوی با داشتن یک حقوق بازنشستگی است. هرچه میزان حق بیمه پرداختی بیشتر باشد، این حقوق نهایی هم افزایش خواهد یافت. این که برای فرد پس از سی سال کار کردن یا حتی کمتر از سی سال، حقوقی به صورت ماهانه واریز گردد دلگرمی خوبی خواهد بود. این حقوق بخصوص برای بیمه زنان بی سرپرست و زنانی که بد سرپرست هستند با ارزش بسیار بالایی همراه است. این حقوق هرچند کم از نداشتن حقوق بهتر می‎باشد. پس سعی کنید تا با پس انداز این حقوق کم را بپردازید تا بتوانید از مزایای آن بهره‎مند شوید.

آمارها در خصوص بیمه زنان

آمارها نشان می‎دهد که فرهنگ سازی صورت گرفته در این زمینه جواب درستی به دنبال داشته و این آمار با رشد خوبی نسبت به سالهای گذشته همراه است. در یک سیر ده ساله میزان هفت درصد به تعداد افراد بیمه شده افزوده شده و این میزان از دوازده به نوزده درصد افزایش پیدا کرده است. این افراد شامل همه زنان خانه دار، زنان با مشاغل غیر دولتی  و حتی افرادی که به عنوان مربی در مهدکودک‎ها خدمت می‎کنند می‌باشند.

علاوه بر زنانی که به این صورت مشغول به کار هستند و از بیمه استفاده می‎کنند، درصد دیگری هم از افراد حضور دارند که در شغل‎هایی با بیمه اجباری حضور دارند و درصد زنان به نسبت مردان کمتر است. در حال حاضر این تعداد به نه میلیون و پانصد نفر می‎رسد. یکی از بهترین شغل‌هایی که درصد بیمه در آن بسیار زیاد است و این درصد زیاد نیز به صورت طرحی جریان یافته در زمینه بافندگی خواهد بود. بیمه زنان بافنده یکی از بهترین بیمه‎هایی می‎باشد که با مزایای خوبی همراه است.

بیمه زنان در دسته بندی‎های مختلفی جای دارد که برخی اجباری، برخی اختیاری، برخی بیمه‎های توافقی و حتی درصدی هم از بیمه بیکاری و همچنین از بیمه مربوط به از کارافتادگی برخوردار هستند.

نظر شما درباره بیمه زنان و افزایش میزان تقاضا در این زمینه چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

http://tnews.ir/%d9%be%d8%a7%d9%86%d8%a7/d89c111610532.html#%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%a8%db%8c%d9%85%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%aa%d8%a3%d9%85%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9%db%8c

azibz

Recent Posts

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک

تا زمانی که طرح نسخه نویسی به صورت روتین اجرا نشود این احتمال بسیار کم…

4 سال ago

بیمه تأمین اجتماعی و بدهی های تسویه نشده آن

از جمله مهم ترین بیمه هایی که در کشور وجود دارد و به عنوان یکی…

4 سال ago

بیمه ها می توانند از معافیت مالیات برخوردار باشند!

قراری بر معافیت مالیاتی برای بیمه ها وجود نداشت، اما حالا با توجه به اینکه…

4 سال ago

بیمه ها و جلوگیری از طرح اجباری شدن هزینه درمان ناباروری

همانطور که می دانید در زمینه ی درمان ناباروری مشکلاتی دیده می شود. یکی از…

4 سال ago

بیمه حوادث طبیعی و بیمه شدن تمامی خانه ها

خانه های مختلفی در کشورمان ایران قرار دارد که می تواند در برابر حوادث طبیعی…

4 سال ago

بیمه مسافرتی چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین مسافرت هایی که شاید برای شما به وجود آید مسافرت خارج…

4 سال ago