بیمه مرکزی همچنان به هشدارهای خود در زمینه سودجویی‎هایی که در خصوص فروش بیمه تکمیلی انجام می‎پذیرد تأکید دارد.

دسته زیادی از این سودجویی‌ها در زمینه بیمه‎ای در کشور به مرحله اثبات رسیده و دست بسیاری از افراد فعال در این زمینه رو شده و مجازات برای آنها تعیین شده است. اما باید توجه داشت که باز هم چنین کارهایی ادامه دارد و هنوز هم به اتمام نرسیده است. متأسفانه ساده لوحی برخی از خانواده‌ها و گوش دادن به حرف‎های این افراد موجب شده تا هزینه‌های زیادی از حساب شخصی آنها برداشته شود و دیگر به آنها بازگشت داده نشود و خدماتی هم در ازای آن دریافت نشود.

سوء استفاده از بیمه های تکمیلی و هشدار بیمه مرکزی

این بار نوبت به یکی دیگر از بیمه‌ها رسیده است. بیمه‎ای که سودهای خوبی از آن به افراد می‎رسد اما به شرطی که بتوان از بیمه‎ای با اصل و سابقه خوبی بهره برد. بیمه‎های تکمیلی گروهی از بیمه‎های خصوصی هستند که می‎توانند خدمات بسیار خوبی را به افراد هدیه دهند. البته در ازای این خدمات هزینه‎های نسبتا بالایی هم به صورت ماهانه باید پرداخت شود. اما خوبی این نوع بیمه‎ها به استفاده آنها برای دریافت تمامی هزینه‎های خرج شده در زمینه‌های درمانی است.

سوء استفاده از بیمه های تکمیلی و هشدار بیمه مرکزی

هشدار بیمه مرکزی در مورد سودجویان

سودجویان با مزایای این بیمه آشنا هستند، به همین دلیل از این نوع بیمه برای سودجویی خود استفاده می‎کنند. برخی از شرکت‌ها در این زمینه راه اندازی شده که با استفاده از تماس تلفنی به منازل افراد جهت تکمیل فرم و دریافت هزینه‌هایی از آنها اطلاعاتی را درخواست می‎کند. بیمه مرکزی هشدار می‌دهد که به هیچ عنوان اطلاعات شخصی و بانکی خود را در اختیار این افراد قرار ندهید. همچنین باز هم تأکید دارد که بیمه مرکزی هیچ نوع مسئولیتی را در این رابطه تقبل نمی‎کند.

سوء استفاده از بیمه های تکمیلی و هشدار بیمه مرکزی

این افراد در زمانی که با شما از طریق تلفن به گفتگو می‎پردازند معمولا خود را به عنوان نماینده‌ای از زیرمجموعه بیمه‎های بیمه مرکزی معرفی می‎کنند تا از آن طریق بتوانند شما را به استفاده از این بیمه مجاب نمایند. بیمه مرکزی همچنین از هموطنان عزیز می‎خواهد که در صورت مشاهده نمونه‎ای دیگر از این نوع سوء استفاده‎ها حتما این موضوع را پیگیری نمایند و افراد سودجو را به مجازاتی که حقشان است برسانند.

نظر شما درباره سوء استفاده از بیمه های تکمیلی و هشدار بیمه مرکزی چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز