بیمه

سازمان تأمین اجتماعی و حمایت از کالای داخلی

سال جدید و تغییراتی که در روند کاری سازمان تأمین اجتماعی به وجود آمده می‌تواند به یکی از بزرگترین تحولات تبدیل شود.

سال 97 از راه  رسید. برطبق آیین همه ساله، رهبر ما امام خامنه‎ای شعاری را برای آن سال انتخاب می‎کنند. با توجه به مهم بودن مسئله اشتغال و تولید داخلی امسال برای حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد تا همگان با اهمیت این موضوع بیشتر آشنا شوند و از خرید محصولات بی کیفت اما برند خارجی خودداری کنند. زیرا همان محصولات حتی با کیفیت بهتر در داخل ایران با قیمتی به صرفه‎تر تولید می‎شود. پس بهتر است تا سرمایه ملت را در جیب خارجی‎ها نریزیم و در همین کشور خرج کنیم.

تامین اجتماعی و حمایت از تولید داخلی

سازمان تأمین اجتماعی که سازمان بیمه ای در ایران می‎باشد همواره به این موضوع اهمیت زیادی داده و خود را به عنوان عضوی از ایران عزیز موظف دانسته تا از این شعار حمایت کند و همواره برای رونق گرفتن تولید و خرید کالای ایرانی برنامه ریزی‌ها و تلاش‎ها را به کار ببندد.

متأسفانه در سالهای اخیر با توجه رشد قارچ گونه‏‎ کارخانجات و همچنین ورود کالاهای نامرغوب خارجی، میزان زیادی از سرمایه‎ها به هدر رفته و تولید محصولات باکیفیت نیز با مشکلات جدی همراه شده است. از این رو رهبر برای بهتر شدن شرایط تولید داخلی امسال را سالی دانسته که باید تمامی تلاش‎ها و فکرها برای افزایش تویلد داخلی و حمایت برای خرید آنها باشد. از طرفی این بدین معنا نباشد که از کیفیت کار کاسته شود. زیرا خود به خود تعداد طرفداران کاهش خواهد یافت و عملا کاری از پیش برده نخواهد شد.

سازمان تأمین اجتماعی هم یکی از سازمان هایی است که هدف آن رفاه حال مردم می‌باشد از این رو قصد دارد تا هزینه‎های گزاف برای خرید کالاهای نامرغوب را با حمایت خود کاهش دهد. تأمین اجتماعی قصد دارد تا در سال جدید حمایت‎ها را برای اشتغال زایی در داخل افزایش دهد و این کار را جدیت تمام پیش خواهد گرفت. از این رو می‎توان حمایت‎های لازم را از قشر آسیب دیده کارگر هم افزایش داد. در صورتی که بتوان از طرح‎های داخلی حمایت کرد قطعا ظرفیت‎های بزرگی در کشور شکوف می‎شوند و می‌توان به آینده‎ای خوشایند امیدوارتر بود. شعار 97 وظیفه‌ای ملی است که هر فردی باید در توان خود در جهت تحقق آن گام بردارد.

نظر شما درباره  سازمان تأمین اجتماعی و حمایت از کالای داخلی چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز

azibz

Recent Posts

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک

تا زمانی که طرح نسخه نویسی به صورت روتین اجرا نشود این احتمال بسیار کم…

4 سال ago

بیمه تأمین اجتماعی و بدهی های تسویه نشده آن

از جمله مهم ترین بیمه هایی که در کشور وجود دارد و به عنوان یکی…

4 سال ago

بیمه ها می توانند از معافیت مالیات برخوردار باشند!

قراری بر معافیت مالیاتی برای بیمه ها وجود نداشت، اما حالا با توجه به اینکه…

4 سال ago

بیمه ها و جلوگیری از طرح اجباری شدن هزینه درمان ناباروری

همانطور که می دانید در زمینه ی درمان ناباروری مشکلاتی دیده می شود. یکی از…

4 سال ago

بیمه حوادث طبیعی و بیمه شدن تمامی خانه ها

خانه های مختلفی در کشورمان ایران قرار دارد که می تواند در برابر حوادث طبیعی…

4 سال ago

بیمه مسافرتی چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین مسافرت هایی که شاید برای شما به وجود آید مسافرت خارج…

4 سال ago