سال جدید و تغییراتی که در روند کاری سازمان تأمین اجتماعی به وجود آمده می‌تواند به یکی از بزرگترین تحولات تبدیل شود.

سازمان تأمین اجتماعی و حمایت از کالای داخلی

سال 97 از راه  رسید. برطبق آیین همه ساله، رهبر ما امام خامنه‎ای شعاری را برای آن سال انتخاب می‎کنند. با توجه به مهم بودن مسئله اشتغال و تولید داخلی امسال برای حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد تا همگان با اهمیت این موضوع بیشتر آشنا شوند و از خرید محصولات بی کیفت اما برند خارجی خودداری کنند. زیرا همان محصولات حتی با کیفیت بهتر در داخل ایران با قیمتی به صرفه‎تر تولید می‎شود. پس بهتر است تا سرمایه ملت را در جیب خارجی‎ها نریزیم و در همین کشور خرج کنیم.

سازمان تأمین اجتماعی و حمایت از کالای داخلی

تامین اجتماعی و حمایت از تولید داخلی

سازمان تأمین اجتماعی که سازمان بیمه ای در ایران می‎باشد همواره به این موضوع اهمیت زیادی داده و خود را به عنوان عضوی از ایران عزیز موظف دانسته تا از این شعار حمایت کند و همواره برای رونق گرفتن تولید و خرید کالای ایرانی برنامه ریزی‌ها و تلاش‎ها را به کار ببندد.

متأسفانه در سالهای اخیر با توجه رشد قارچ گونه‏‎ کارخانجات و همچنین ورود کالاهای نامرغوب خارجی، میزان زیادی از سرمایه‎ها به هدر رفته و تولید محصولات باکیفیت نیز با مشکلات جدی همراه شده است. از این رو رهبر برای بهتر شدن شرایط تولید داخلی امسال را سالی دانسته که باید تمامی تلاش‎ها و فکرها برای افزایش تویلد داخلی و حمایت برای خرید آنها باشد. از طرفی این بدین معنا نباشد که از کیفیت کار کاسته شود. زیرا خود به خود تعداد طرفداران کاهش خواهد یافت و عملا کاری از پیش برده نخواهد شد.

سازمان تأمین اجتماعی و حمایت از کالای داخلی

سازمان تأمین اجتماعی هم یکی از سازمان هایی است که هدف آن رفاه حال مردم می‌باشد از این رو قصد دارد تا هزینه‎های گزاف برای خرید کالاهای نامرغوب را با حمایت خود کاهش دهد. تأمین اجتماعی قصد دارد تا در سال جدید حمایت‎ها را برای اشتغال زایی در داخل افزایش دهد و این کار را جدیت تمام پیش خواهد گرفت. از این رو می‎توان حمایت‎های لازم را از قشر آسیب دیده کارگر هم افزایش داد. در صورتی که بتوان از طرح‎های داخلی حمایت کرد قطعا ظرفیت‎های بزرگی در کشور شکوف می‎شوند و می‌توان به آینده‎ای خوشایند امیدوارتر بود. شعار 97 وظیفه‌ای ملی است که هر فردی باید در توان خود در جهت تحقق آن گام بردارد.

نظر شما درباره  سازمان تأمین اجتماعی و حمایت از کالای داخلی چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز