نفوذ بیمه در زندگی ما متأسفانه با مشکلاتی همراه است و همانند گذشته نمی توانیم انتظاری را در رابطه با افزایش آن داشته باشیم. بنابراین باید چاره ای اندیشید.

همیشه جدید بودن و نو بودن برای همه ی افراد بسیار خاص است. یعنی میزان جذب در چنین روش هایی بیشتر از سایر روش ها کاربرد دارد. بنابراین می توانیم این انتظار را داشته باشیم که با وجود طرح های جدید و بسیار خاص افراد را به سوی خود بکشانیم. ضریب نفوذ بیمه ای می تواند رفته رفته بیشتر از قبل شود. اما به شرطی که راهکار مربوط به آن را بدانیم. هرچه چنین طرح هایی افزایش یابند به احتمال بسیار قوی این انتظار می رود که با نیازهای مشتریان بیشتر آشنا شویم.

چگونه می توانیم نفوذ بیمه را افزایش دهیم؟

طرح های جدید باید ارائه شوند اما ما نمی توانیم هر نوع طرحی را در نظر داشته باشیم. بنابراین این موضوع بسیار اهمیت دارد که بتوانیم در ابتدا تحقیقات خود را در این زمینه بالا ببریم و پس از آن بتوانیم راه حل های منطقی را برای اجرایی شدن آن که با منابع ما هم همخوانی داشته باشد در نظر بگیریم. هرچه منابع مالی گسترده تر باشد ، دامنه فعالیت ها هم گستره تر خواهد شد و بر همین اساس می توانیم انتظار را در بهبود شرایط داشته باشیم.

در ابتدای هر طرحی به جای آنکه برروی گزینه های بزرگ تر تمرکز کنیم باید هدف های کوچک و قابل اجرایی تر را در نظر داشته باشیم با چنین روشی می توانیم به خوبی این انتظار را داشته باشیم که گام های مثبتی رو به جلو خواهیم داشت. بیمه نامه ها باید از مسائل جزئی تر پایه گذاری شوند تا در نهایت به مسائل مهم تری ختم شوند. بیمه نامه هایی که از نوع خاص باشد همانند آتش سوزی ها ، حوادث از نوع فردی و همچنین از نوع عمر می تواند هدفمند تر پیگیری و اجرایی شود.

چگونه می توانیم نفوذ بیمه را افزایش دهیم؟

شرکت های بیمه ای باید بتوانند برنامه ریزی های خود را در این رابطه افزایش دهند. هرچه پکیج ها بیشتر باشد و با درآمدهای مردم هم همخوانی بیشتری داشته باشد و قیمت های معقولی را در نظر بگیرند این احتمال بالا می رود که بتوانیم از آنها به نحو خوبی برای یک رشد و تغییر استفاده کنیم. در این صورت فروش برای ما به مرز صد در صد خواهد رسید.

در حال حاضر با اهداف تعیین شده فاصله بسیار زیادی داریم و تا رسیدن به آن زمان زیادی باید صرف شود اما در تلاش هستیم که بتوانیم تغییرات مثبتی را اجرایی کنیم.

نظر شما درباره نفوذ بیمه چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز