در شرایط فعلی باید بتوانیم بازار دیجیتال را به نوعی تغییر دهیم، این کار میسر نمی‎شود مگر آنکه در زمینه‎ای این تغییر انجام شود که خوشبختانه در صندوق بیمه کشاورزی این کار صورت گرفته است.

بیمه‎ها می‎توانند بازار را با تغییرات خود در دست بگیرند اما برای این کار نیاز است تا سرمایه‎ای وارد کار شود. سرمایه‎ها باید در کارهای درستی مورد استفاده قرار گیرند. صندوق بیمه کشاورزی نیز علاوه بر فعالیت‎ها و کارهایی که دارد توانسته تا در این زمینه هم راه یابد و سرمایه را در جای منطقی نیز خرج کند. دیجیتال و بیمه ترکیب بسیار خوبی خواهند بود که می‎توانند سبب بزرگ شدن این سیستم باشند. صندوق بیمه کشاورزی هم قصد دارد تا به گونه‎ای وارد عمل شود که این سیستم را خود نیز بزرگ کند.

صندوق بیمه کشاورزی بازار را متحول نمود!

در بیمه کشاورزی نیز امور متنوعی وجود دارند که باید سامان یافته وارد کار در آنها شویم و در غیر این صورت می‎تواند ضررهای زیادی را به وجود آورد. نظام‎ها نیز باید هدفمند باشند .در زمینه‎ی دیجیتال تغییر و تحولات بزرگی رخ می‎دهد، اما مهمتر از این تغییر و تحولات بررسی نمودن آنها و کاربردی بودنشان خواهد بود. به دلیل نوآوری که در زمینه‎ی صندوق بیمه کشاورزی وجود دارد بهترین تندیس که مربوط به نوآوری است و این نوآوری به زمینه‎ی دیجیتال نیز مرتبط است.

صندوق بیمه کشاورزی بازار را متحول نمود!

در هر سال یک شب را به عنوان شب دیجیتال انتخاب می‎کنند. در این شب نیز تمامی تغییر و تحولات رخ داده در زمینه‎ی دیجیتال مورد بررسی قرار خواهند گرفت. این تحول بزرگ در زمینه‎ی بیمه کشاورزی می‎باشد که جایزه را هم دریافت نموده است که این جایزه به صورت ملی نیز به این سیستم تقدیم گردید. تمامی نخبگان نیز در این جشن حضور داشتند که از مهمترین تغییرات نیز باخبر شدند و زمینه ساز تلاش آنها برای بهتر شدن وضعیت فعالیتشان در زمینه‎ی دیجیتال شد. شعاری که صندوق بیمه کشاورزی برای این فعالیت‎های خود انتخاب نموده  به‌سوی ایران دیجیتال خواهد بود. این جایزه به فردی که مسئولیت مدیریت این کار را برعهده داشته یعنی دکتر حسن نژاد اهدا شد.

شرکت‎های بسیار زیادی حضور داشتند و علاوه بر آن متخصصان بیشتری هم نسبت به گذشته در این کنفرانس حضور داشتند که و در نهایت از بین این تعداد می توان گفت مهمترین‎ها و برترین‎ها انتخاب شده‎اند.

نظر شما درباره صندوق بیمه کشاورزی چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز