سامانه‎ای جدید در خصوص حمایت از حقوق تمامی شهروندان نیز در رابطه با بیمه سلامت راه‎اندازی شده که شماره تماس آن 1666 است.

بیمه سلامت بیمه‎ای همگانی می‎باشد که همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان را نیز به وجود آورد؛ در این راستا از هیچ کوششی دریغ نداشته اما در هر صورت نیاز است تا در ارتباط بیشتری با مردم باشد، زیرا این مردم هستند که موجب شدند تا بیمه‎ای با این عظمت با نام بیمه سلامت نیز شکل بگیرد و تا این مرحله پیشروی داشته باشد. در همین راستا سامانه‎ای جدید برای ارتباط بیشتر با شهروندان بیمه سلامت نیز راه اندازی که جهت تماس با آن می‎توانید از شماره 1666 استفاده کنید.

رونمایی از سامانه بیمه سلامت

شهروندان عزیز می‎توانند هر نوع سؤالی که در خصوص بیمه سلامت دارند را از طریق این شماره بپرسند و به جواب‎های درست و قانونی دسترسی داشته باشند. علاوه بر این که شهروندان می‎توانند سؤال‎های خود را نیز در این سامانه بپرسند همواره می‎توانند نظر خود را در خصوص ارائه خدمات بیمه سلامت هم نیز به این سامانه اعلام کنند تا تصمیم گیری‎های بهتری انجام شود و در صورت وجود مشکلات ارائه خدمات نیز با کیفیت بهتر ارائه شود. این سامانه در صورت کلی در همه ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی می‎باشد.

رونمایی از سامانه بیمه سلامت

از این پس با استفاده  از نظراتی که مردم در این سامانه یعنی سامانه بیمه سلامت نیز ارائه می‎دهند خدمات را به شکلی کاملا منظم و با مدیریت بهتر انجام می‎دهند شاید بتوان در این زمینه تغییر و تحولات بزرگ را انجام داد و در نهایت به یک رشد خوب در زمینه جذب مشتری‎ها نیز رسید. بیمه سلامت نیز باید همانند هر ارگان دیگری از خدمات الکترونیکی بهره ببرد. وجود خدمات از این نوع می‎تواند در وقت صرفه جویی کند و همچنین خدمات مطلوب تری را پدید آورد.

رونمایی از سامانه بیمه سلامت

بیمه سلامت سازمانی کاملا مستقل می‎باشد، در نتیجه بیمه تأمین اجتماعی نیز دیگر دخالتی در امور این بیمه ندارد و هریک از آنها به صورت جداگانه به ارائه خدمت می‎پردازند. بیمه سلامت نیز قصد دارد تا دفترچه‎ها را به صورت کامل حذف کند، اما برای این کار نیاز است تا زمان زیادی نیز صرف شود. پروسه حذف و الکترونیکی شدن پروسه‎ای سنگین خواهد بود که نیازمند همکاری‎های درون بخشی و بیرون بخشی خواهد بود. متأسفانه باید نظام ارجاع در کشور ما همگام با سایر کشورها پیشروی کند؛ اما در این زمینه همواره مشکلاتی وجود دارند که نیازمند پیگیری‎های بیشتری هستند. هزینه‎هایی که در این بخش خرج می‎شوند باید مدیریت شوند تا بتوان در زمینه‎های مهمتری از منابع مالی موجود نیز بهره برد.

نظر شما درباره رونمایی از سامانه بیمه سلامت چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز