اولین مورد از خبرهای بیمه‌ای مربوط به بیمه موتورسیکلت سواران می‌باشد. تنها درصد کمی از موتورسواران تحت پوشش بیمه قرار دارند که این درصد کم بر اساس برآوردهای اخیر در حدود 5 درصد می‌باشد. به همین دلیل برای تشویق این موتورسیکلت سواران بخشودگی صد درصد جریمه آنها در خصوص دیرکرد پرداختی در رابطه با بیمه شخص ثالث می‌باشد. قطعا درصد زیادی از موتورسیکلت سواران به این این وضع دچار هستند و تنها برای آنکه جریمه را پرداخت نکنند جان خود و خانواده خود را به خطر می‌اندازند.

در حالی که سالانه پنج هزار نفر از موتورسواران در تصادفات جاده‎ای جان خود و حتی سرنشین خود را هم می‎گیرند، بیش از 95 درصد از 11 میلیون راکب در کشور بیمه نیستند و این یک فاجعه برای نظام بیمه‎ای کشور می‎باشد. موتورسوارن با استفاده از طرح بخشودگی دیرکر بیمه‎های شخص ثالث اقدام به بیمه نمایند. این طرح در ماه جاری قابلیت اجرا دارد و هم اکنون موتورسیکلت سواران می‎توانند از این طرح استفاده نمایند.

خبر بیمه‎ای اول

در طرح گذشته‎ای که برای بیمه شدن موتورسیکلت سواران در نظر گرفته شده بود. خوشبختانه میزان مراجعات در حد انتظار بود. با به دلیل استقبال مردم، بار دیگر هم این طرح در دست گرفته شده تا بتواند درصد زیادی از این تصادفات و خسارت‌های زیادی که در پی آن برای خانواده‎های این افراد به وجود می‎آید را کاهش دهد. علاوه بر آنکه برخی شرکت‎های بیمه‎ای در زمینه بخشودگی صد در صدی جریمه‌ها فعال هستند. اما برخی از آنها هم با فروش اقساطی بیمه شخص ثالث موافقت کرده‌اند. در نتیجه می‌توان گفت بهترین خبرهای بیمه‌ای برای مردم ایران همین مورد است.

خبرهای بیمه ای

خبر بیمه‎ای دوم

فراموش شدن دغدغه‌های مردم آمریکا با به قدرت رسیدن ترامپ یکی از خبرهای بیمه‌ای جدیدی است که باید به آن توجه شود. بازماندن بیست و دو میلیون نفر آمریکایی برای شرکت در بیمه به لطف طرح ترامپ که موجب خشم بسیاری از مردم شده است. این خبر بیمه‎ای در حقیقت خبری است که از برآوردهای طرح جدید ترامپ رئیس جمهور آمریکا در زمینه بهداشت و درمان این کشور به دست رسیده  و حال این خبر همچون بمب در دنیا منفجر شده است.

آنطور که دفتر بودجه کنگره آمریکا محاسبه کرده در خبرهای بیمه‌ای جدیدی که از سوی ترامپ مطرح شده و به عنوان یک طرح از آن صحبت می‌شود، 321 میلیارد دلار از کسری بودجه آمریکا را تا سال 2026 هزینه برای آن از سوی جیب مردم تأمین می‌شود تا مردم بتوانند خدمات بیمه‌ای خوبی را دریافت کنند. در حالی که در هیچ دولتی تا این حد ضرر به مردم وارد نمی‌شود، بلکه باید با ساز و کار جدید از میزان هزینه‌هایی که توسط مردم پرداخت می‌گردد بکاهند. اما با این طرح ترامپ در حدود 49 میلیون نفر از مردم آمریکا به زیر پوشش بیمه‌ای خواهند رفت و در نتیجه اکثر آمریکایی‌ها دارای بیمه خواهند بود. اما بیمه‌ای که توسط دولت برنامه ریزی و بودجه بندی نشده و مردم خود سرمایه گذار این پروژه هستند و دولت تنها نظارت را برعهده دارد. با این طرح حق بیمه آمریکایی‌ها تا سال 2018 در حدود بیست درصد افزایش خواهد داشت.

خبر بیمه‎ای سوم

یکی دیگر از خبرهای بیمه‌ای که در حقیقت آخرین خبر مهم است، حکایت از آغاز بیمه خدمات امداد خودرویی در سطح جاده‎‌ها دارد. از این پس خدمات امداد خودرویی بیمه هستند و مردم دیگر هیچگونه مبلغی را بابت حمل، تعمیر در محل و همچنین هزینه‎های قطعه را بیمه پرداخت نخواهد کرد. مردم باید شماره 55 را به سامانه 0216421 پیامک کنند تا این بیمه برای آنها فعال شود و در هر جایی که هستند از بازماندن در راه با این خبر از خبرهای بیمه‌ای، در امان باشند.

بیمه خدمات امداد خودرویی از طریق تماسی که با آنها گرفته می‏‎شود در درب منزل دریافت خواهند نمود. این طرح از امداد خودروهای متنوعی که با تقلب از گرفتاری مردم در جاده‎های کشور سوء استفاده می‎کنند جلوگیری خواهد کرد و بنابر این به نفع مردم می‎باشد.