امروزه اغلب کارفرماها با توجه به افزایش چشمگیری که در خصوص قیمت بیمه ها صورت پذیرفته به دنبال کوچک ترین معافیت کارفرما هستند که خوشبختانه این روند عملی می شود.

شرایط متنوعی برای افرادی که به عنوان کارفرما مشغول به کار هستند در نظر گرفته می شود تا بتوانند با استفاده از آن علاوه بر نگه داشتن افراد مشغول به خوبی از پش هزینه های مربوط به مزایای آنها هم برآیند. شاید در گذشته این اهمیت ها کمتر از امروز بود اما حالا با توجه به در نظر گرفتن وضعیت بیکاری ، مسئولین مربوطه با دادن هر نوع مزایایی در پی از بین بردن این وضعیت و بهبود بخشیدن به وضعیت آن هستند تا بتوانند نرخ بیکاری را در ایران کاهش دهند.

جذب فارغ التحصیل دانشگاه مساوی با معافیت کارفرما

یکی از شروطی که هم اکنون از سوی مسئولین برای بهبود وضعیت کار در نظر گرفته شده که به واسطه آن یک کارفرما هم می تواند به حق خود برسد و معافیت کارفرما لازم را در اختیار داشته باشد. جذب کردن افراد فارغ التحصیل از دانشگاه ها می باشد. در واقع این فرد کارفرما می تواند با یک تیر چند نشان بزند. اولا که می تواند به خوبی از پس هزینه ها برآید ، ثانیاً می تواند از فردی استفاده کند که به تازگی با انگیزه و اطلاعات بالای خود وارد محیط کار شده و در نهایت دگرگونی را در این رابطه به وجود خواهد آورد.

فردی که به عنوان یک کارفرما در بازار کار مشغول می باشد می تواند تنها برای دو سال از این مزایا بهره مند شود. یعنی یک فرد که به تازگی فارغ التحصیل شده را از دانشگاه به عنوان نیروی خود در اختیار بگیرد و او را  بیمه کند ، در این دو سال از دادن حق بیمه به نسبت زمان عادی از معافیت کارفرما بسیار خوبی بهره مند خواهد شد. در طی این دو سال آن فرد هم در بازار کار تجربه های خود را به دست می آورد و می تواند پس از آن خود نیز به تنهایی مجموعه ی بزرگی را اداره کند.

جذب فارغ التحصیل دانشگاه مساوی با معافیت کارفرما

این به نوعی تکریم افراد فارغ التحصیلی که سال ها وقت خود را صرف این کار نموده اند نیز خواهد بود . سن برای این کار کمتر از سی و پنج است ، کمترین مدرک تحصیلی برای کارورزی هم لیسانس خواهد بود.  این فرد نباید در هیچ کجای دیگر مشغول به کاری باشد.  این افراد پس از ثبت نام کردن می تواندد با توجه به شغلی که برای آنها در نظر گرفته با بودجه ای که برای حق و حقوق آنها پرداخت می شود از آن بهره مند شوند.

نظر شما درباره جذب فارغ التحصیل دانشگاه مساوی با معافیت کارفرما چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز