در بین شرکت‌های بیمه‌ای، بیمه ایران از جمله شرکت‌های فعال در زمینه پرداخت خسارت‌های مربوط به تصادفات در همان محل به عنوان گشت خسارت سیار بوده است. اما در کنار آن بیمه کوثر هم به یکی از شرکت‌های بیمه‌ای فعال در این زمینه مبدل گشته است. زیرا این بیمه می‎تواند خسارت‌هایی که در طی یک حادثه رانندگی برای افراد رخ می‌دهد را در مدت دو روز که به صورت حداکثری در نظر گرفته می‌شود به خسارت دیدگان پرداخت نماید. این کار حتی در صورتی که کارت بانکی در اختیار کارشناسان قرار گیرد می‌تواند در کمترین زمان نیز انجام شود.

معمولا تصادفات جاده‌ای یکی از معضلات مهم برای رانندگان می‌باشد. زیرا در صورت خسارت وارد به آنها، جبران آن کار بسیار سختی خواهد بود و نیازمند آن است که افراد زمان زیادی از سفر خود را صرف ماندن در نزدیک‌ترین شهر و رسیدگی به خسارت‌های وارده در نزدیک‌ترین نمایندگی بیمه‌ای باشد. این روند اداری می‎تواند به مدت چند روز هم به طول بیانجامد که با توجه به شرکت مربوطه برای این بیمه شدگان، زمان متفاوت خواهد بود.

بیمه کوثر

گشت سیار بیمه کوثر

در نتیجه وجود گشت‌های سیار خسارت همچون گشت سیار بیمه کوثر می‌تواند نقش کمک کننده‌ای برای تسریع روند پرداخت خسارت باشد. زیرا کارشناسان مربوطه در محل حضور دارند و با ارائه مدارک لازم در زمینه تصادف صورت گرفته و تعیین مقصر حادثه این جبران خسارت حداکثر تا دو روز بعد انجام خواهد شد. این کاهش زمان در انجام امور مختلف می‌تواند به نفع مشتریان و همچنین به نفع شرکت بیمه کوثر و سایر شرکت‌ها برای جلب نظر بیمه شدگان و همچنین افزایش تعداد مشتریان باشد.

بیمه کوثر با توجه به این که همچون شرکت‌های دیگر تجربه زیادی در زمینه بیمه‌ای ندارد و در چندین سال گذشته شروع به کار کرده، اما با استفاده از تجربه آنان و بهبود و تسریع در روند کار توانسته رضایتی چند درصدی را برای خود رقم بزند. بیمه کوثر با موفقیت‌های پیشین خود، اطمینانی از باکیفیت بودن خدمات و حق منصفانه آن به مشتریان خواهد داد.

علاوه بر آن وجود یک همسفر بیمه‌ای همچون گشت خسارت سیار خودرو بیمه کوثر می‌تواند آرامش خاطری را برای رانندگان از ضایع نشدن وقت و همچنین مال آنها پدید آورد.