رانندگان در زمره اقشار بسیار مظلومی هستند که تحت فشار زیادی در حال کار کردن هستند. خبر خوش این است که فرزندان رانندگان هم تحت پوشش بیمه قرار می‎گیرند.

رانندگی یکی از مشاغل فرسایشی است که می‌تواند ضررهای بسیاری را هم از نظر مالی و هم از نظر جسمی به فرد وارد آورد. راننده از زمانی که پشت فرمان می‎نشیند، در حال رانندگی کردن بوده و در نتیجه از نظر اسکلتی آسیب می‎بیند. قرار گرفتن زیاد در این حالت می‎تواند به ضرر او باشد، جسم آنها علاوه بر بیماری‎های اعصاب که با توجه به نوع رانندگی در شهرهای شلوغ دیده می‎شود، دست در دست هم می‎دهند تا این فرد هر چند ماه یکبار به دکتر مراجعه کند.

بیمه شدن فرزندان رانندگان به زودی انجام می شود!

هزینه‎هایی که امروزه برای یک ویزیت و بررسی‎های بعدی آن وجود دارد می‎تواند اشک برخی از سرپرستان خانوار را درآورد، زیرا او درآمد زیادی ندارد و در نتیجه با همان حقوق نمی‎تواند زندگی خود و خانواده خود را بگذراند. این فرد دائما در استرس قرار داشته و در نهایت از بیماری‌های مختلف رنج می‌برد. یکی از بهترین راه حل‌ها برای کمتر شدن فشار بر روی این اقشار بیمه کردن فرزندان آنها خواهد بود تا حداقل بار کمی از روی دوش آنها برداشته شود.

بررسی‌ها حاکی از آن است که رانندگان می‌توانند از پانزدهم خرداد ماه برای مدت یک ماه متوالی با استفاده از مدارکی که در دست دارند هم برای خودشان و هم فرزندشان جهت بررسی و وارد کردن اطلاعات شخصی خود نیز اقدام کنند. این مدارک اصلی را باید به سازمان راهداری و همچنین حمل و نقل از نوع جاده‌ای بدهند. در نتیجه سایر مراحل کار توسط این گروه اعلام خواهد شد.

بیمه شدن فرزندان رانندگان به زودی انجام می شود!

این بیمه که برای فرزندان این افراد در نظر گرفته شده از نوع بیمه تکمیلی خواهد بود تا هزینه‌های درمانی را به صورت کامل پوشش دهد. بررسی‌ها حاکی از آن است که این طرحی که به صورت آزمایشی بوده در مدت چهار ماه نیز به مرحله اجرایی می‌رسد. این طرح آزمایشی در نهایت بر اساس پیشنهادهایی که وجود دارد بهترین بیمه را برای بیمه کردن فرزندانشان پیشنهاد خواهد داد. در واقع می‌توانیم بگوییم که هر بیمه‌ای که پیشنهادات بهتری را داشته باشد در زمره لیست تأییدی قرار خواهد داشت.

بیمه مورد نظر که برای فرزندان رانندگان در نظر گرفته شده برای آن دسته از فرزندانی خواهد بود که زیر هجده سال سن دارند. برخی از رانندگان که زمان کافی برای مراجعه به راهداری را ندارند می‌توانند با استفاده از کارت هوشمندی که البته برخی از آنها از این کارت استفاده می‎کنند، اطلاعات اولیه خود را در سایت این سازمان به ثبت برسانند. به عنوان مثال می‎توان از کم کردن بسیار زیاد هزینه‎ها از سه میلیون به دویست هزار تومان و . . . . اشاره نماییم که تغییرات محسوسی خواهد بود.

نظر شما درباره بیمه شدن فرزندان رانندگان چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز