برج میلاد یکی از بزرگترین برج‎های دنیا است که به واسطه بلند بودن خود می‎تواند امواج رادیو و تلویزیون را به نحو خوبی داشته باشد و افراد متخصص از آنها بر اساس نیاز خود به بهترین صورت بهره ببرند. این برج طبقات گوناگون و سالن‎های متنوعی را در خود جای داده است. رستوران گردون آن هم که از تمامی جاهای آن دیدنی‌تر خواهد بود.

برج میلاد به دلیل ساخت بسیار مشکلی که داشته، در صورت وجود یک اتفاق ناگهانی ممکن است آسیب ببیند و هزینه‌های بسیاری که برای ساختن آن خرج شده از بین برود. همچنین به بسیاری سیستم‎های رادیو و تلویزیون ایران هم صدمه وارد سازد.

لزوم بیمه کردن برج میلاد

بسیاری از افراد، تهران را به واسطه برج میلاد می‌شناسند. اگر این برج نابود شود مشخص نیست که چه پیامدهای سنگینی را به بار خواهد آورد. به همین دلیل ضروری است تا بیمه‌ای، بیمه شدن این بنای عظیم و مشکلات و خسارت‌های احتمالی آن را بیمه کرده و هزینه را پرداخت نماید. در این راه برای سرپا ماندن برج میلاد، بیمه ملت با آن همراه بوده و بیمه شدن آن را متقبل شده است.

برج میلاد

بیمه ملت همانطور که می دانید یکی از فعال‌ترین و درستکارترین بیمه‌های موجود در ایران است. این بیمه به این دلیل که پس از وارد شدن خسارت به بیمه شده خود، خسارت را تمام و کمال پرداخت می‌نماید و هیچ مشکل و بحثی بین بیمه‌گذار و بیمه شده وجود ندارد، زبان زد مشتریان خود می‎باشد و همه به باکیفیت بودن و تعهد کاری بیمه ملت اعتقاد دارند.

وظیفه بیمه در قبال برج‎ها

بسیاری از افرادی که برج‌ساز هستند یا مجتمع‌های تجاری و مسکونی بسیار بزرگی را بنا می‌نهند با بیمه ملت و توانایی آن در اداره خسارت‌های وارد شده به چنین ساختمان‌های بزرگی آشنا هستند. این بیمه به سرعت کارشناسان مربوط خود را برای ارزیابی کردن میزان خسارت به محل می‌فرستند و در نتیجه تدابیر لازم انجام خواهد شد.

به همین دلیل قبول خسارت‌های بزرگ این چنین کار هر بیمه‌ای نخواهد بود و معمولا بیمه‌هایی همچون بیمه ملت که می‌دانند و می‌توانند آنها را پرداخت نمایند؛ چنین قراردادهایی را قبول می‌کنند. امسال سال چهارمی می‌باشد که بیمه ملت این وظیفه مهم را برعهده گرفته تا باز هم خود را در شرایط سخت به همگان نشان دهد.