در ماههای گذشته بیمه سلامت مورد لطف بسیاری از گروه‎های سودجو قرار گرفته است! با توجه به این که خدمات شرکت بیمه سلامت که یک شرکت دولتی است و تمام مزایا و اهداف آن مربوط به سیاست‎های دولتی می‎شود خدماتی بسیار مقرون به صرفه است، می‎توان گفت که هر طرحی که در خصوص آن به مردم پیشنهاد شود، با استقبال مواجه خواهد گشت!

سودجویی از طریق تلفن!!

در راستای همین اتفاقی که برای بیمه سلامت رخ داده، می‎توان گفت که همین اتفاق برای بیمه‎های خدمات دندانپزشکی هم مطرح بوده و بسیاری از سرمایه‎های مردم ایران در این راستا از بین رفته است. این بار سودجویی در مورد بیمه سلامت است و سودجویی از نام سازمان بیمه سلامت توسط برخی از شرکت‎های بیمه صورت گرفته است. معمولا چنین سودجویی‎هایی از طریق تماس تلفنی انجام می‎شود و افراد را با ارائه برخی توضیحات متقاعد می‎کنند.

بیمه سلامت

نحوه دریافت اطلاعات در خصوص بیمه سلامت

همانطور که می‎دانید شرکت دولتی بیمه سلامت یک شرکت کاملا وابسته به دولت است که وظیفه بیمه کردن افراد بدون بیمه را بر عهده دارد. درصورتی که طرحی جدید یا مزایایی جدید در حال وقوع باشد از طریق کانال رسمی خود و ادارات استانی و دفاتر پیشخوان دولت اطلاع رسانی خواهد شد. البته تمامی دفاتر پیشخوان دولت در این زمینه نقشی ندارند و تنها دفاتری که اسم آنها در لیست موجود باشد و تحت نظارت بیمه سلامت قرار داشته باشند مورد اطمینان هستند. حتی بیمه کردن افراد هم از این طرقی که ذکر شده انجام می‎پذیرد و هموطنان عزیز نباید به تماس‎های تلفنی اطمینان نمایند.

این افراد همچنین به شما خواهند گفت که می‎توانند با عضویت شما در گروهی برای بیمه سلامت، تخفیفاتی برای حق بیمه شما در نظر بگیرند که تمامی این وعده‎ها دروغین بوده و پرداخت پول شما به نوعی دور ریختن پول است و هیچ فایده‎ای نخواهد داشت.
در صورتی که تمایل دارید از مزایا، خدمات یا هر سوالی که در ذهن دارید اطلاعاتی کسب کنید می‎توانید به مراکز بیمه سلامت، دفاتر پیشخوان و مراکز استانی آن مراجعه کرده و در خصوص آنها اطلاعات لازم را کسب نمایید.