بر اساس رتبه بندی های مربوط به بیمه مرکزی آنچه که در بیمه میهن مورد بررسی قرار گرفته این بیمه را به سطح یک توانگری تبدیل نموده است.

هر بیمه ای نمی تواند به راحتی سطح یک توانگری را در بیمه به خود اختصاص دهد ، بر همین اساس باید توانایی فراوانی در جلب رضایت مشتری و بهبود کیفیت ارائه خدمات خود داشته باشد تا بتواند آنچه که نیاز است را برای خود در نظر داشته باشد. در حال حاضر بیمه میهن توانسته این خدمات را در بالاترین سطح کیفیت ارائه دهد تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن در کنار رقبای بسیاری که دارد رتبه یک را به خود اختصاص دهد. این نشان از سوی بیمه مرکزی به تأیید رسمی و نهایی رسید و این شرکت می تواند این رتبه مهم را جشن بگیرد.

بالاترین سطح توانگری بیمه ای برای بیمه میهن

این شرایط در راستای اجرایی شدن ماده 6 از آیین نامه ای انجام شده که البته نیازمند محاسبه بیشتر و همچنین نظارت های دقیق تری است. این نظارت ها به صورت ریز به ریز در رابطه با تعیین رتبه توانگری نیز مورد تأیید و تأکید قرار دارد. که البته برای مؤسسات بیمه ای شماره 69 آن اهمیت دارد. صورت های مالی در سال های مختلف بررسی می شود که البته مهم ترین سال در حدود یک سال گذشته خواهد بود. در نهایت میزان توانگری مالی برای این بیمه به تأیید رسیده و  سطح یک خواهد بود.

شرکت بیمه میهن برای دستیابی به این موقعیت مهم و بزرگ توانسته تا با تغییراتی که در سیستم مدیریتی خود انجام داده این موضوع را به حقیقت نیز تبدیل نماید. علاوه بر آن سیاست هایی از نوع جدید هم بر بازار اصلی مستقر شده که توانسته سهم بازار را نیز بالا ببرد. ترکیب پوتفوی تغییراتی را از نظر اصلاحی انجام داده است. کار به صورت گروهی بوده و نیازمند پایش های مداوم خواهد بود. از سوی دیگر توانایی پاسخگویی تخصصی تر می شود و همچنین تعداد آموزش ها نسبت به قبل افزایش می یابد تا بتواند تمرکز را برقرار نماید. جایگاه مطلوب برای بیمه ها در چنین شرایطی می تواند تحقق پیدا کند.

بالاترین سطح توانگری بیمه ای برای بیمه میهن

این تلاش ها برای ذی نفعان در نهایت نتیجه اصلی خود را نشان داده و می توان آینده ای بسیار روشن را برای این بیمه دید که شاید بتواند تغییر و تحولی را در آن به دنبال داشته باشد. رسیدن به چنین سطح توانگری از عهده هر شرکتی برنمی آید و سال ها تلاش را به دنبال دارد.

نظر شما درباره بالاترین سطح توانگری بیمه ای برای بیمه میهن  چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز