خدمات پرستاری باید در منزل هم ارائه شود، زیرا برخی از بیماران نیازمند مراقبت‌های طولانی‌تر هستند که در نتیجه هزینه‌های بیمارستانی آنها کاهش می‌یابد.

برخی بیماری‌ها وجود دارند که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته نیاز است تا مراقبت‌های بیشتری در خصوص آنها صورت پذیرد. به عنوان مثال مراقبت‌هایی که پس از جراحی‌های مربوط به دیسک بین مهره‌ها در نظر گرفته می‌شود با توجه به فیزیوتراپی‌های پی در پی و . . . نیازمند آن است تا زمان طولانی را برای درمان در نظر داشته باشیم. به همین دلیل برای آنکه هزینه‌های هر یک روز بستری در بیمارستان حذف شود و همچنین بیمار هم روحیه خود را بازیابی کند نیاز داریم تا هرچه سریع‌تر پوشش بیمه‌ای را در منزل راه اندازی نماییم.

اهمیت پرستار در منزل و توجه به نظم فروش داروها

استفاده از خدمات در گروی ثبات پرستاران

اگر پرستارانی که خدمات پرستاری را در منزل ارائه می‎دهند، با فعالیت‎های همراه با پوشش بیمه‎ای این خدمات را به بیماران ارائه دهند، هزینه‎های مربوط به این خدمات هم برای بیمار کمتر از قبل محاسبه می‎شود. بنابراین هم از نظر شغلی این پرستاران ثبات بیشتری دارند و هم اینکه فردی که از این خدمات در حال استفاده است نیاز به پرداخت مبالغ بالایی برای پرستار خود را ندارد و بیمه این هزینه‎ها را می‎تواند تقبل کند.

این خدما معمولا برای افرادی که در دوره سالمندی به سر می‎برند و افرادی هم برای مراقبت آنها از اعضای خانواده وجود ندارد و نیاز دارند تا فردی دائما در کنار آنها باشد در نظر گرفته شده است. اغلب افرادی که به عنوان نیرو پرستار در منزل در نگهداری چنین بیمارانی کمک گرفته می‎شود از توانایی بالایی برخودار هستند، زیرا می‏‎توانند همزمان چند کار را با هم انجام دهند. برای آنکه تمامی جزئیات بررسی شود در نظر گرفته شد تا کمیته‎ای برای آن تشکیل گردد.

در آزمون استخدامی که پیش رو داریم نیروهایی که از نظر توانایی و تحصیلی در رتبه بالایی قرار دارند در آزمون‎های دو نوبته در هر دو نیم سال می‎توانند شرکت کنند و توانایی خود را نیز محک بزنند. اکثر بیمارستان‎ها پرستار به تعداد کافی به ازای هر تخت را ندارد و بر همین اساس در حدود بیست هزار نفر در سال جاری در استان‎های مختلف به مرحله جذب می‎رسند.

اهمیت پرستار در منزل و توجه به نظم فروش داروها

در رابطه با واردات و تولید داروها با توجه به اینکه از قبل بدهی‎هایی وجود دارد و شرایط اقتصادی فعلی هم تعریفی ندارد تمام توان‎ها و تلاش‎ها به کار گرفته شده تا این معضل سلامتی هم حل شود. زیرا در برخی از بیماران نبود دارو مساوی با مرگ آنها می‎باشد و از طرفی داروهای تولید شده یا وارد شده به تعداد کمی موجود هستند و در برخی از مواقع هم نایاب می‎شوند.

نظر شما درباره اهمیت پرستار در منزل و توجه به نظم فروش داروها چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز