الکترونیکی شدن دولت می‎تواند بسیار کمک کننده باشد تا مردم و مسئولین از هدر رفتن وقت خود جلوگیری نمایند.

صرفه جویی از نوع الکترونیکی

به عنوان مثال نمونه بارز این صرفه جویی در وقت با الکترونیکی شدن امور را می‎توان در زمینه خدمات بانکی کشور مشاهده کرد. ارسال پول و دریافت آن با استفاده از اپلیکیشن‎های موجود یکی از بهترین پیشرفت‎های حال حاضر می‎باشد.

اما این موضوع تا چه اندازه برای بیمه به وقوع پیوسته است. اخیرا خبرهای خوبی به گوش می‎رسد که این الکترونیکی شدن و صرفه جویی در کارها به بیمه‎ها نیز منتقل شده است.

 الکترونیکی شدن برخی امور بیمه ایران

بیمه ایران، پشرو در صنعت الکترونیکی

در گذشته اگر شما دوست داشتید تا از هزینه بیمه نامه‎ها باخبر شوید باید زمان زیادی از روز را صرف مراجعه به شرکت مربوطه و پرس و جو کردن از آنها می‎کردید. اما امروزه برخی از شرکت‎های بیمه در ایران و در جهان دست به راه اندازی سامانه نرخ دهی برای بیمه نامه‎ها به صورت الکترونیکی زده‎اند. در این راستا بیمه ایران یکی از پیشکسوت‎ترین و پیشروترین در بین شرکت‎های بیمه‎ای می‎باشد.

 الکترونیکی شدن برخی امور بیمه ایران

با الکترونیکی شدن نرخ دهی برای بیمه نامه‎ها دیگر هیچگونه سوء استفاده‎ای در کار نیست و شما می‎توانید در کوتاه‎ترین زمان ممکن از قیمت‎ها باخبر شوید. زمانی که نرخ‎ها در دست باشند امکان تغییر دادن آنها به هر نحوی وجود دارد.

اما در این روش دیگر هیچ خطایی در کار نیست و تنها خود شما هستید که از نرخ‎ها باخبر شده و بر اساس شرایط مالی خود یکی از آنها را برمی‎گزینید.

خدمات دیگر بیمه ایران

بیمه ایران همچنین سامانه‎ای جامع به نام اعتبارسنجی مشتریان را راه اندازی نموده که این موضوع نشان دهنده فعالیت‎های حرفه‎ای و بدون خطای شرکت بیمه ایران می‎باشد. خوشبختانه تلاش‎های بسیاری برای بیمه ایران در راه است تا بتوانند رتبه توانگریخود را بهبود ببخشد.

در سال جاری خسارت‎های بیمه‎ای زیادی به هموطنان عزیز وارد شد. همچنین آتش‎سوزی‎های بزرگی به وقوع پیوست که در تمامی این امور بیمه ایران نقش به سزایی را در پرداختی‌ها ایفا نمود.

 الکترونیکی شدن برخی امور بیمه ایران

آینده بیمه ایران

بیمه ایران در نظر دارد تا پس از هشت دهه فعالیت در ایران سهم بیشتری از بازار بیمه را به خود اختصاص دهد. البته تاکنون این حقیقت آشکار شده است. زیرا بیشترین سهم بازار و فعالیت‎ها به این بیمه دولتی باز می‎گردد. اما جای پیشرفت همچنان باقی است. بخصوص در بیمه‎هایی که مربوط به بیمه‎های زندگی می‎باشد این بیمه توانایی آن را دارد تا پیشرفت‎های بزرگتری را تجربه کند.

نظر شما درباره الکترونیکی شدن برخی امور بیمه ایران چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

bimsell