استارت آپ های جدید در زمینه بیمه‎ای معمولا به انجام فعالیت‌هایی مشغول هستند که چنین فعالیت‎هایی با اعتراض‎های شدیدی همراه شده است.

تغییرات کسب و کار و استارت آپ‌ها

کسب و کار در هر زمینه‎ای بسیار خوب است اما همیشه هر نوع کسب و کاری از سوی افراد پذیرفته شده نخواهد بود. با توجه به تغییراتی که امروزه در فضای کسب و کارها ایجاد شده ما همواره هر روز تغییراتی بزرگ تر و همچنین سرعتی بیشتر را تجربه خواهیم کرد. اما گاهی این سرعت به نفع کار نیست و حتی می‌تواند به سایر افراد لطمه زیادی را وارد آورد. به همین دلیل با شروع و شدت گرفتن فعالیت‎های این روزهای استارت آپ ها اعتراض‌هایی هم برای آنها به وجود آمده است.

اعتراضی بزرگ برای استارت آپ ها

حضور استارت‌آپ‌ها، زمینه ساز تغییرات

نمایندگی‎های بسیاری وجود دارند که در زمینه بیمه در سطح کشور ما فعالیت می‌کنند. معمولا این نمایندگی‌ها پس از طی پروسه‌ای طولانی در حال حاضر به انجام فعالیت مشغول هستند و قطعا هر نوع تغییر غیر منتظره‌ای می‎تواند به ضرر آنها تمام شود. یکی از تغییرات بسیار مهم در این زمینه حضوراستارت آپها خواهد بود. این جدیدترین تغییراتی است که فضای کسب و کار را تحت تأثیر خود قرار داده و همواره به ضرر نمایندگی‌ها تمام می شود.

اعتراضی بزرگ برای استارت آپ ها

استارت آپ ها مشتری‌های خود و نمایندگی‌ها هم مشتریان خود را دارند. اما تقابلی که در بین این دو وجود دارد یکی از بزرگترین شرایطی است که باید نسبت به آن توجه داشته باشید. وجود این دو روش کسب و کار از جذب مشتری‌های بیشتر جلوگیری می‎کند و همین امر موجب شده تا صدای اعتراض‎ها بیشتر از پیش به گوش برسد. نمایندگی‎های موجود برای بازپس گرفتن حق خود نامه‌ای را برای رؤسا تنظیم و ارسال نموده‌اند تا بتوانند مشکلات خود را اعلام نمایند.

اعتراض‎های شدید در این زمینه در حقیقت به موضوعی بستگی دارد که از آن به عنوان بازاریابی نیز یاد می‌شود. بازاریابی‌های امروز همواره می‎توانند به نفع یا به ضرر باشد. با توجه به درصد قابل توجهی از مشتری‎ها که در دست نمایندگی‎ها می‎باشد از نظر استارت آپ ها و همچنین رؤسای بیمه‎ای کشور این سهم موجود در حد زیادی نیست و دلیلی برای چنین تغییرات و اعتراض‎هایی وجود ندارد. بلکه میزان بازاریابی از سوی استارت آپ ها بسیار بالا بوده و همین امر توانسته رضایت شغلی خوبی را به دنبال داشته باشد.

اعتراضی بزرگ برای استارت آپ ها

به جای استفاده از هیاهو و تشویش اذهان عمومی بهتر است تا نمایندگی درصد مشتری یابی خود را افزایش دهند و از این رو بتوانند شرایط ایده آلی را برای فضای کسب و کار خود به وجود آورند. قطعا این فضای مناسب برای کسب و کار آنها می تواند به نفع آنها تمام شود. شرکت‌های موجود که به عنوان فعالان اینترنتی پا به عرصه نهاده‌اند درصد کمی را تشکیل می‌دهند و اندازه آنها در حد چنین تغییرات بزرگی نخواهد بود. پس بهتر است که واقعیت‌ها را در نظر داشته باشیم و بر اساس حدس و گمان برخورد نکنیم.

نظر شما درباره اعتراضی بزرگ برای استارت آپ ها چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز