سیل که در بسیاری از استان های کشور ما نیز به وقوع پیوسته در واقع جان بسیاری از افراد را نیز گرفته است ، به همین دلیل تأکید بسیار شده تا مستمری برای بازماندگان نیز داده شود.

سیل یک اتفاق بسیار غیرمنتظره بود. اتفاقی که شاید هیچ یک از آن انتظار وقوع آن را نداشتیم اما در نهایت به وقوع پیوست و ویرانی های بسیاری را نیز به وجود آورد. تعداد زیادی از افراد نیز وجود داشتند که در جریان این سیل خسارت هایی را از نظر مالی دیده اند اما در واقع ما می توانیم بگوییم که شاید این خسارت ها تنها بخشی از آنچه که روی داده بوده و بخش زیادی از آن نیز باقی مانده است. حالا که بررسی های اولیه انجام شده این نکته نیز حائز اهمیت بوده که تاکنون چه کاری برای تسکین دادن درد مربوط به آنها به کار گرفته شده است.

پرداخت سریع مستمری برای بازماندگان سیل اخیر

درد و آلامی که به دلیل سیل می تواند به وقوع بپیوندند به راحتی قابل جبران نخواهد بود و در طی زمان های طولانی می تواند ماندگار باشد. حتی برقرار کردن مستمری برای بازماندگان راهکار مناسبی نیست و در واقع می توان گفت که باید از روش های دیگر بهره برد. برای این منظور ما می توانیم در مدت زمان کوتاهی تمامی فعالیت ها را نیز انجام دهیم اما باید با درایت کافی باشد.

کارگرانی که در طی این سیل کار خود را از دست داده اند با توجه به پیگیری های مستمری که انجام شده با استفاده از یک مقرری بسیار کوچک مشکل آنها رفع خواهد شد. البته اگر منزل خود را از دست داده باشند که در اکثر آنها هم چنین اتفاقی نیز روی داده جبران آن کار ساده ای نیست. حتی کارگاه هایی هم وجود داشته که به دلیل سیل خسارت های جبران ناپذیری به آنها وارد شده که در نهایت می توان گفت با پرداخت مستمری بازماندگان نیز قابل رفع خواهد بود.

پرداخت سریع مستمری برای بازماندگان سیل اخیر

برای اینکه این پرداخت نیز در سریع ترین زمان ممکن انجام شود و کارگران هم به حقوق و مزایای خود برسند تهمیدات لازم اندیشیده شده اما نیاز است تا این کارها به واحد های بیمه ای و همچنین واحدهایی که درمانی هستند هم اعلام شود تا در کار سرعت بیشتری نیز به وجود آید. اگر خدمات درمانی باید ارائه شود این خدمات در جایگاه هایی که مشخص شده نیز انجام خواهد شد. این مراکز همچنین امکانات لازم را برای چنین کاری دارند.

نظر شما درباره پرداخت سریع مستمری برای بازماندگان سیل اخیر چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز