زائرانی که برای اربعین رهسپار حرم‌های مطهر می‌شوند در مسیر خود ممکن است که دچار مشکلاتی شوند، به همین دلیل تیم سیار بیمه باید در این مسیرها حضور داشته باشد.

تیم‎های سیار تیم‎هایی هستند که توسط کارشناسان تشکیل شده و ماشین‎هایی در اختیار آنها قرار می‎گیرد. با استفاده از این خودروها حمل و نقل انجام می‎شود بر روی تمامی خودروها هم آرم مربوط به شرکت‎ها وجود دارد تا بتوان به آسانی آنها را شناسایی نمود. کارشناسان بیمه برای آنکه بتوانند تمامی خسارت‎ها را مشخص کنند حضور فعالی دارند و بسیار متخصصانه به امور رسیدگی خواهند کرد.

تیم سیار بیمه ایران در اربعین امسال

در اربعین حسینی همه ساله تعداد زیادی از افراد از سرتاسر دنیا به یک مکان یعنی کربلا می‎آیند تا بتوانند با حضور فعالانه خود شور حسینی را به معرض نمایش دنیا قرار دهند و برای از دست دادن او عزاداری کنند. اما به دلیل ازدحام بسیار زیاد جمعیت در چنین فضایی می‎توان گفت که باید کمی محتاط بود، زیرا احتمال هر نوع آسیبی وجود دارد. بخصوص مسیرهایی که برای راهپیمایی از هر کشوری به سوی کربلا تعیین شده با مشکلات زیادی همراه است.

بیمه ایران همه ساله در این مراسم پرشور سعی دارد تا بهترین‎ها را ارائه دهد، به همین دلیل تیم‎هایی به صورت سیار از سوی این بیمه طراحی شده‎اند تا بتوانند مشکلات موجود را برطرف نماییند و رضایت خاطر زائران را نیز فراهم آورند. این تیم‎ها همگی در ابتدا در جلوی ساختمان مرکزی بیمه ایران قرار گرفتند و بر اساس آرایش خاص پروسه‎ی اعزام به ترتیب آغاز شد. این تیم‎ها به مناطق جنوبی کشور رفتند تا بتوانند با حضور خود به مردم کمک کنند. گستره‎ی فعالیتی این بیمه دولتی بسیار وسیع است و به همین دلیل باید در تمامی مراسم‎های عمومی نیز شرکت داشته باشد.

تیم سیار بیمه ایران در اربعین امسال

تعداد پانزده تیم سیار بیمه از سوی بیمه ایران تعیین و ارسال شده‎اند و این تیم‎ها تا حدود ده آبان ماه در مناطق تعیین شده آماده باش هستند. اگر حادثه‎ای رخ دهد، بیمه شدگان می‎توانند به تیم سیار بیمه ایران نیز گزارش دهند و بر همین اساس تیم در محل حضور یافته و با بررسی موقعیت میزان خسارت را تعیین و در همان محل پرداخت خواهد کرد. این پروسه در زمان بسیار کوتاهی سپری خواهد شد. پنج استانی که در مسیر زائران اربعین قرار دارند از شعب کشیک محسوب می‎شوند که باید از پنج تا ده آبان همه روزه باز باشند.

نظر شما درباره تیم سیار بیمه ایران در اربعین امسال چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز