بیمه حوادث

جبران خسارت های بیمه در سیل چگونه خواهد بود؟

در جریان سیل های اخیری که به وقوع پیوسته مردمان زیادی از نظر جانی و مالی آسیب دیده‎اند که خوشبختانه بیمه تمامی این آسیب‎ها را جبران خواهد کرد و در واقع می‎توان گفت که متعهد می‎شود تا تمامی آنها را نیز جبران نماید.

در سیل اخیر که ما نیز با تمام وجود آن را لمس کرده‎ایم، خسارت‎های وارد را از طریق گزارش‎های خبری و فیلم‎های ارسالی در آن شرایط مشاهده نموده‎ایم. در واقع می‎توان گفت که شرایط به گونه‎ای دیده می‎شود که شاید وضعیت وخیم‎تری در پیش باشد. در این شرایط گرانی که به وجود آمده اینکه چنین خسارت‎هایی به مردم وارد شود بسیار بد باشد و در حقیقت می‎تواند خسارت‎های مالی جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

خودروهایی که در حالت عادی خسارتی به آنها وارد نشده بود در جریان سیل اخیر  به صورت کامل واژگون شدند و در واقع چیزی از آنها باقی نماند تا توانایی استفاده از آن وجود داشته باشد. بسیاری از مسافران هم با خودروهای خود برای سفر اقدام کرده بودند که در نتیجه می‎توان گفت که تمامی این شرایط دست به دست هم داد تا خسارت‎های بزرگی به افرادی که در حاشیه‎ی رودخانه در حال گذراندن تعطیلات خود بودند نیز وارد آید و به گونه‎ای که نتوان آن را جبران نمود.

این که بیمه‎ها بتوانند حداقل بخشی از خسارت به خودروهایی که چندین میلیون خسارت به آنها وارد شده را جبران نمایند می‎تواند بسیار خوب و امیدوار کننده باشد و تا حد زیادی مشکلات موجود را برطرف کند. اما علاوه بر آن بیمه باید بتوان خسارت‎هایی که به صورت جانی هم وارد شده را نیز جبران نمود. به طور حتم آسیب‎های وارد شده و مرگ‎هایی که اتفاق افتاده‎اند خسارت‎های زیادی را به دنبال داشتند و خانواده‎های بسیاری در تعطیلات عید داغدار شده‎اند.

این جبران باید به صورت کاملا فوری انجام شود و هیچ تعللی در کار نباید صورت بگیرد. البته این شرایط پرداخت بیمه‎ای برای زمانی خواهد بود که می‎توان گفت تعهدات به صورت کاملا انجام شده، حق بیمه‎ها پرداخت شده باشد و در واقع بیمه‎ای وجود داشته باشد که بتوان آن را نیز پرداخت نمود. در حال حاضر که شش روز از فروردین ماه در جریان خسارت‎های سیل می‎گذرد تاکنون مورد جبران خسارتی گزارش نشده تا بتوانیم برای آن شرایط بیمه‎ای را مقرر نماییم. در چهارچوب قوانینی که وجود دارد می‎توان گفت که توانایی جبران نیز وجود داشته و حتی برای تعداد افرادی که فوت شده‎اند و آمار آنها به هجده نفر هم می‎رسد این شرایط وجود خواهد داشت.

نظر شما درباره جبران خسارت های بیمه در سیل چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز

 

azibz

Recent Posts

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک

تا زمانی که طرح نسخه نویسی به صورت روتین اجرا نشود این احتمال بسیار کم…

4 سال ago

بیمه تأمین اجتماعی و بدهی های تسویه نشده آن

از جمله مهم ترین بیمه هایی که در کشور وجود دارد و به عنوان یکی…

4 سال ago

بیمه ها می توانند از معافیت مالیات برخوردار باشند!

قراری بر معافیت مالیاتی برای بیمه ها وجود نداشت، اما حالا با توجه به اینکه…

4 سال ago

بیمه ها و جلوگیری از طرح اجباری شدن هزینه درمان ناباروری

همانطور که می دانید در زمینه ی درمان ناباروری مشکلاتی دیده می شود. یکی از…

4 سال ago

بیمه حوادث طبیعی و بیمه شدن تمامی خانه ها

خانه های مختلفی در کشورمان ایران قرار دارد که می تواند در برابر حوادث طبیعی…

4 سال ago

بیمه مسافرتی چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین مسافرت هایی که شاید برای شما به وجود آید مسافرت خارج…

4 سال ago