بیمه حوادث

بیمه رازی و بیمه حوادث علوم پزشکی

بیمه رازی تصمیم دارد تا بیمه‎ای را تحت عنوان بیمه حوادث راه اندازی نماید که در ادامه با جزئیات این بیمه آشنا خواهیم شد.

بیمه رازی از جمله بیمه‎های خصوصی در کشور می‎باشد که همواره در تلاش است تا تعداد افراد بیمه شده خود را بیشتر کند. از این رو بیمه‎ای را تحت عنوان بیمه حوادث راه اندازی کرده اما این بیمه را مخصوص دانشجویانی طراحی نموده که در زمینه‎ی علوم پزشکی فعالیت می‎کنند. این دانشجویان به دلیل شغل خود همواره در خطر هستند و به همین دلیل باید بیمه‎ای این خطرات را برگردن گرفته و خسارت‎های ناشی از آن را پرداخت کند.

در این بین علاوه بر بیمه رازی بانک هم دخیل است تا بتواند بودجه لازم جهت این کار را  فراهم آورد. در تمامی پروژه‎های بزرگ همراهی بیمه و بانک الزامی است، زیرا بیمه توانایی لازم برای برقرار نمودن زیرساخت‎ها در خصوص هزینه‎ها را ندارد. از همین رو باید این دو فضا همراهی همیشگی را داشته باشند و جداگانه روبروی هم قرار نگیرند. شاید بانک‎های کشور هم شرایط خوبی را تجربه نکنند، اما در هر صورت باید این شرایط برای آنها فراهم شود در غیر این صورت بیمه‎ها هم به مشکلات بزرگی برمی‎خورند و موفق شدن آنها یک خواب و خیال است.

این پروژه‎ی بزرگ یعنی تحت پوشش قرار دادن بیمه حوادث برای تمامی دانشجویان برای اولین بار اجرایی نمی‎شود، بلکه برای چندمین بار است که توسط این تیم پیگیری و اجرا می‎شود از همین رو بسیار اهمیت دارد و برای سال هفتم پیگیرانه و مصرانه در تلاش هستند تا باز هم آن را برقرار نمایند. این موضوع برای تمامی دانشجویان این دانشگاه می‎باشد و هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد.

بیمه حوادث در علوم پزشکی بیمه‎ای است که برای یک سال در نظر گرفته می‎شود و هر نوع حادثه‎ای که در حین تحصیل در طی عمل‎ها و  شرایط مختلف برای آنها به وجود آید نظیر از کار افتادن و . . . تحت پوشش این بیمه قرار خواهد گرفت. این موضوع یعنی ارائه خدمت به دانشجویان برای تمامی شعبه‎های بیمه رازی امکان پذیر است، بنابراین نیازی نیست که شما به شعبه خاصی مراجعه نمایید.

بیمه رازی تصمیم دارد تا استفاده از بیمه‎هایی غیر از بیمه‎های اجباری را پایه ریزی کند، از همین رو با طرح‎های تخفیفی خود بیمه مسافرتی، بیمه حوادث و زندگی را در زمره‎ی اهداف بلند مدت خود می‎داند.

نظر شما درباره بیمه رازی و بیمه حوادث علوم پزشکی چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز

azibz

Recent Posts

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک

تا زمانی که طرح نسخه نویسی به صورت روتین اجرا نشود این احتمال بسیار کم…

4 سال ago

بیمه تأمین اجتماعی و بدهی های تسویه نشده آن

از جمله مهم ترین بیمه هایی که در کشور وجود دارد و به عنوان یکی…

4 سال ago

بیمه ها می توانند از معافیت مالیات برخوردار باشند!

قراری بر معافیت مالیاتی برای بیمه ها وجود نداشت، اما حالا با توجه به اینکه…

4 سال ago

بیمه ها و جلوگیری از طرح اجباری شدن هزینه درمان ناباروری

همانطور که می دانید در زمینه ی درمان ناباروری مشکلاتی دیده می شود. یکی از…

4 سال ago

بیمه حوادث طبیعی و بیمه شدن تمامی خانه ها

خانه های مختلفی در کشورمان ایران قرار دارد که می تواند در برابر حوادث طبیعی…

4 سال ago

بیمه مسافرتی چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین مسافرت هایی که شاید برای شما به وجود آید مسافرت خارج…

4 سال ago