بیمه

بیمه تکمیلی فرزندان رانندگان برقرار خواهد بود!

در ماه گذشته خبری در خصوص بیمه شدن فرزندان رانندگان نیز به میان آمد اما در این رابطه هنوز درصدی از آنها از این موضوع اطلاع ندارند و کاری نمی کنند.

با شروع هفته دولت یکی از مهم ترین موضوعات و زمینه های فعالیتی که می توانیم به آن اشاره نماییم را در رابطه با پوشش بیمه ای می دانند. پوشش بیمه ای می تواند برای همه ی اقشار جامعه با یک تحول جدی همراه شود زیرا درصد زیادی از هزینه های مربوط به خدمات درمانی را کاهش خواهد داد و این کاهش با توجه به افزایش های چشمگیری که در وضعیت درمانی در امروز به وجود آمده یک گام مؤثر برای بهبود زندگی مردم خواهد بود.

اما با شروع شدن هفته دولت یکی از طرح های قبلی که برای بیمه شدن فرزندان رانندگان بوده دوباره به قوت خود باقی مانده و یک فرصت دیگر برای استفاده از آن نیز داده می شود تا رانندگان بتوانند فرزندان خود را بیمه کنند و از مزایای آن بهره مند شوند. این شرایط برای رانندگانی خواهد بود که برای حمل و نقل نمودن کالا به اجبار در راه هستند و باید از این شهر به آن شهر یا از این کشور به کشوری دیگر سفر کنند. بنابراین این افراد می توانند فرزندان خود را تحت پوشش بیمه ای از نوع تکمیلی قرار دهند.

در چنین شرایطی بر اساس قوانین در نظر گرفته شده دو نفر از فرزندان رانندگان در صورتی که سن آنها از هجده سال پایین تر باشد می توانند تحت پوشش بیمه قرار گیرند. در صورتی که فرزند آنها دختر باشد از نظر سنی هیچ محدودیتی ندارد ، اما در پسران پس از هجده سال خودشان باید ادامات لازم را برای پرداخت بیمه و استفاده از بیمه تکمیلی انجام دهند در دختران این شرط وجود ندارد.

رانندگان که دوست دارند تا از این مزیت بهره مند شوند می توانند تا پانزدهن شهریور ماه سال جاری تنها برای دو ماه ، مدارک اصلی خود را در دست داشته باشند و در نهایت برای آنکه بتوانند کارت هوشمند رانندگان را دریافت کنند و همچنین از چنین مزیتی هم بهره مند شود به مراکز مربوطه رجوع نموده و مراحل را انجام دهند.   در بیمه تکمیلی فعلی خانم ها می توانند هزینه های مربوط به زایمان خود را هم نیز استفاده کنند که در حدود سه میلیون خواهد بود.

مدارکی که برای این منظور مورد نیاز می باشد عبارتند از : داشتن اصل مدرک شناسنامه و همچنین دارا بودن مدرک کپی از آن ، علاوه بر آن دارا بودن اصل کارت هوشمند رانندگان و همچنین دارا بودن کپی از آن ، این مدارک اصل و کپی در خصوص کارت ملی هم صدق می کند. علاوه بر آن یک شماره حساب شبای فعال برای انجام امور بانکی هم نیاز می باشد که در نهایت در سامانه مربوطه به ثبت خواهد رسید.

نظر شما درباره بیمه تکمیلی فرزندان رانندگان چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز

azibz

Recent Posts

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک

تا زمانی که طرح نسخه نویسی به صورت روتین اجرا نشود این احتمال بسیار کم…

4 سال ago

بیمه تأمین اجتماعی و بدهی های تسویه نشده آن

از جمله مهم ترین بیمه هایی که در کشور وجود دارد و به عنوان یکی…

4 سال ago

بیمه ها می توانند از معافیت مالیات برخوردار باشند!

قراری بر معافیت مالیاتی برای بیمه ها وجود نداشت، اما حالا با توجه به اینکه…

4 سال ago

بیمه ها و جلوگیری از طرح اجباری شدن هزینه درمان ناباروری

همانطور که می دانید در زمینه ی درمان ناباروری مشکلاتی دیده می شود. یکی از…

4 سال ago

بیمه حوادث طبیعی و بیمه شدن تمامی خانه ها

خانه های مختلفی در کشورمان ایران قرار دارد که می تواند در برابر حوادث طبیعی…

4 سال ago

بیمه مسافرتی چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین مسافرت هایی که شاید برای شما به وجود آید مسافرت خارج…

4 سال ago