بیمه

بیمه تکمیلی برای رانندگان کامیون

یکی از طرح‎هایی که در روزهای اخیر به آن توجه ویژه‎ای شده در خصوص بیمه شدن رانندگان حمل و نقل برای انتقال دادن بارها می‎باشد.

همانطور که در جریان هستید رانندگی با کامیون یکی از سخت‎ترین مشاغلی به شمار می‎رود که درصد کمی از مردان به آن روی می‎آورند. کاری بسیار طاقت فرسا که بخصوص در گرما و سرما می‎تواند فشار زیادی را به یک راننده وارد کند. این فشارها و استرس‎ها رفته رفته بر روی این افراد تأثیر منفی می‎گذارد که در نهایت می‎توان گفت با بیمار شدن آنها همراه خواهد بود. علاوه بر اینکه باید بیمه تأمین اجتماعی نیز برای این افراد در نظر گرفته بهتر است که بیمه تکمیلی هم برای آنها تأمین شود.

بیمه تکمیلی بیمه‎ای در رده بالاتر از بیمه تأمین اجتماعی می‎باشد. افرادی که از بیمه تکمیلی نیز استفاده می‎کنند همواره به این موضوع توجه دارند که تقریبا با حضور این بیمه‎ها هزینه‎ای برای پرداخت از جیب باقی نخواهد ماند. متأسفانه افراد به دلیل بالا بودن هزینه‎های ناشی از بیمه تکمیلی، به استفاده از این بیمه روی نمی‎آورند. به همین دلیل برای رانندگان که به بیماری‎های مختلفی دچار خواهند شد یک نوع پیشگیری انجام شده و همه آنها بیمه تکمیلی خواهند داشت.

البته برای استفاده از بیمه تکمیلی نیاز است تا در ابتدا مدارکی نیز به واحدهای مربوطه ارائه گردد تا شخص بتواند از این شرایط خوب بهره مند شود. در ابتدا برای انتقال سریع پول و هزینه‎ها نیاز است تا شماره شبای بانکی داشته باشید و علاوه بر آن در صورتی که متأهل هستید باید مدارک همسر خود را هم به همراه داشته باشید. با وجود بیمه تکمیلی هزینه‎ها بسیار تقلیل خواهند یافت. این طرح بزرگ در صورتی که به صورت کامل اجرا شود یکی از موفق ترین‎ها خواهد بود.

این مدارک نیاز است تا به مراکزی داده شود که فرد می‎تواند کارت هوشمندی را از طریق آنها به دست آورد. تنها نیاز است تا اطلاعات این اشخاص ورود داده شود تا در نهایت بتوان بیمه را برای آنها مقرر ساخت. رانندگان که در اولویت قرار دارند آنهایی هستند که در طول جاده‎ها می‎روند و کالاهای بسیاری را با خود حمل می‎کنند. در اولین مرحله برای خود و همسر نیازی به پرداخت هزینه‎ای ندارید، پس از آن می‎توان به مرحله بعدی یعنی فرزندان خود هم روی آورید.

نظر شما درباره بیمه تکمیلی برای رانندگان کامیون چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز

azibz

Recent Posts

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک

تا زمانی که طرح نسخه نویسی به صورت روتین اجرا نشود این احتمال بسیار کم…

4 سال ago

بیمه تأمین اجتماعی و بدهی های تسویه نشده آن

از جمله مهم ترین بیمه هایی که در کشور وجود دارد و به عنوان یکی…

4 سال ago

بیمه ها می توانند از معافیت مالیات برخوردار باشند!

قراری بر معافیت مالیاتی برای بیمه ها وجود نداشت، اما حالا با توجه به اینکه…

4 سال ago

بیمه ها و جلوگیری از طرح اجباری شدن هزینه درمان ناباروری

همانطور که می دانید در زمینه ی درمان ناباروری مشکلاتی دیده می شود. یکی از…

4 سال ago

بیمه حوادث طبیعی و بیمه شدن تمامی خانه ها

خانه های مختلفی در کشورمان ایران قرار دارد که می تواند در برابر حوادث طبیعی…

4 سال ago

بیمه مسافرتی چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین مسافرت هایی که شاید برای شما به وجود آید مسافرت خارج…

4 سال ago