بیمه

بیمه آرمان و رسیدن به اهداف بلند مدت

بیمه آرمان در زمره‎ی بیمه‎های بخش خصوصی و نوظهوری است که برای رسیدن به برتر شدن تلاش‎های زیاد و مهمی را در دست دارد.

تمام شرکت‎های بیمه‎ای که وجود دارند دوست دارند تا خود را در رده اولین‎ها قرار دهند، اما به دلیل قدیمی بودن فعالیت برخی از بیمه‎ها گرفتن درجات بالاتر کمی مشکل خواهد بود، به همین منظور نیاز است تا از تمامی جهات نیروهایی را به کار گمارند و این هدف را حقیقی سازند. اما باید توجه داشته باشید که بدون استفاده از نیروهای کارآزموده و با تجربه و با علم امروز همه‎ی این اهداف تنها در حد سخن است و هیچگاه حقیقی نمی‎شود.

برای آنکه بیمه آرمان و هر نوع بیمه دیگری در ایران که به روش خصوصی در حال اداره می‎باشد به درجات عالی دست یابد، باید در ابتدا استراتژی‎ها و سیاست‎های مهمی را در پیش بگیرند. البته این سیاست‎ها باید به نوعی باشند که دست یافتنی شوند. پس از آن باید زیرساخت‎های لازمی از نظر مالی و انگیزشی و علمی به کار گرفته شود تا تنها در حرف نه بلکه در عمل هم این اهداف محقق شوند. پس از آن استفاده از نیروهای مهم یکی از ضروری‎ترین مراحل خواهد بود.

مهمترین بخش در بین گزینه‎های بالا برای بیمه آرمان بخش مالی است که متأسفانه اغلب شرکت‎ها با توجه به خسارت‎های پرداختی خود با کمبود آنها مواجه هستند. بنابراین نیاز است تا از کمک بخش‎های خصوصی هم استفاده شود. بخش‎های خصوصی می‎توانند شرکت‎های مختلف، افراد سرمایه‎گذار داخلی یا خارجی باشند که در این صورت به کار گیری بازاریابان کاربلد برای جذب نکته‎ای حائز اهمیت خواهد بود.

این موضوع حتی از سوی بیمه مرکزی هم در اولویت قرار دارد تا برای رشد و بالندگی بیمه‌ها بتوانیم از طریق به کار گرفتن بخش خصوصی این موضوع را عملی کنیم. در بیمه عدم حضور بخش خصوصی معنایی ندارد و باید از این طریق وارد برنامه ریزی‎های بلند مدت شد. این موضوع حتی یکی از اهداف برنامه ششم هم خواهد بود. در این مسیر باید توانست تا از برنامه‎ریزی‎های علمی و عملی نیروهای جوان که با انگیزه بیشتری کار می‎کنند استفاده نمود. نباید سرمایه‎های بیمه را تنها در بانک‎ها سرمایه‎گذاری کرد بله باید در کار خرج شوند. در این صورت میزان سوددهی بالاتر خواهد رفت.

ظرفیت های موجود در صنعت بیمه بسیار بیشتر از تصور ماست اما این ظرفیت ها برای رشد نیاز به کشف دارند و همچنین به کار گیری سرمایه ها برای بهبود شرایط فعلی که متأسفانه در اکثر مواقع به فراموشی سپرده می شود.

منبع:

تی نیوز

نظر شما درباره بیمه آرمان و رسیدن به اهداف بلند مدت  چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

azibz

Recent Posts

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک

تا زمانی که طرح نسخه نویسی به صورت روتین اجرا نشود این احتمال بسیار کم…

4 سال ago

بیمه تأمین اجتماعی و بدهی های تسویه نشده آن

از جمله مهم ترین بیمه هایی که در کشور وجود دارد و به عنوان یکی…

4 سال ago

بیمه ها می توانند از معافیت مالیات برخوردار باشند!

قراری بر معافیت مالیاتی برای بیمه ها وجود نداشت، اما حالا با توجه به اینکه…

4 سال ago

بیمه ها و جلوگیری از طرح اجباری شدن هزینه درمان ناباروری

همانطور که می دانید در زمینه ی درمان ناباروری مشکلاتی دیده می شود. یکی از…

4 سال ago

بیمه حوادث طبیعی و بیمه شدن تمامی خانه ها

خانه های مختلفی در کشورمان ایران قرار دارد که می تواند در برابر حوادث طبیعی…

4 سال ago

بیمه مسافرتی چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین مسافرت هایی که شاید برای شما به وجود آید مسافرت خارج…

4 سال ago