همین حالا تماس بگیرید 02128429963 info@bimeh.ir

بیمه دی یکی از بیمه های خصوصی با قدمت 12 ساله در ایران است. معمولا هر شرکت بیمه ای توسط بیمه مرکزی به سرعت تأیید نمی شود مگر آنکه شرایط لازم را در این زمینه دارا باشد تا از سوی شورای بیمه و بیمه مرکزی به تأیید کامل برسد. بیمه دی بسیاری از رشته های بیمه از جمله بیمه مهندسی ، بیمه خودرو ، بیمه باربری و بیمه حوادث و . . . را شامل می شود. از شعارهای بیمه ی دی نوآوری در ارائه ی خدمات است که با استفاده از افرادی خبره و با تجربه در این زمینه ، این هدف را دنبال خواهد کرد. یکی از اقداماتی که اخیرا در زمینه ی نوآوری به سوی آن دست دراز کرده است ، راه اندازی یک سامانه ی جدید برای برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان خود است.

با این اقدام هر فردی که بخواهد در با افراد حاضر در این شرکت ارتباط برقرار کند و پاسخ سوالات خود را جویا شود از طریق این سامانه می تواند اقدام بعمل آورد. بسیاری از شرکت های بیمه ای به این نتیجه رسیده اند که هرچه ارتباط قوی تری با بیمه شدگان یا کسانی که قصد قرار گرفتن در زیر پوشش این بیمه را دارند ، برقرار کنند ، نتیجه ی بهتری را کسب می کنند. این راه باعث جلب مشتری خواهد شد.

بیمه دی
بیمه دی می داند که کیفیت خدمات ارائه شده خود یک تبلیغ بی هزینه برای جذب مشتری های بعدی است و به همین دلیل به تمامی تعهداتی که در زمان عقد بیمه با مشتریان خود داشته عمل می کند تا رضایت مشتری را به دست آورد. همچنین بیمه دی سعی دارد تا سرمایه ی بیمه شدگان به بهترین نحو استفاده شود تا بیشترین بازدهی را داشته باشد. زمانی که یک فرد به وضوح تغییرات و کیفیت را لمس کند دیگر مشکلی برای ادامه ی همکاری نخواهد دید. بدین ترتیب نیاز هر مشتری درک و با نهایت دقت رسیدگی می شود. این توجه ناشی از تجربه ی فراوان کارشناسان موجود در این شرکت است.

همچنین ببینید :  بیمه تحصیلات ؛ یکی از بزرگترین مزایای بیمه عمر

سامانه ارتباط منظم با مشتری یکی دیگر از گام های این شرکت در جهت افزایش کیفیت کاری است. این سامانه در چهارشنبه ی هفته ی گذشته راه اندازی شد و آزمایش آن نتایج خوبی را به دنبال داشت. در این مراسم افرادی که در رأس کاری شرکت بیمه دی قرار دارند ، حضور داشتند و حمایت همه جانبه ی خود را با راه اندازی این سامانه اعلام داشتند. با ورود سامانه ارتباط با مشتریان تغییر و تحول زیادی در زمینه ی بیمه رخ خواهد داد. در گذشته اگر فردی در خصوص یک بیمه و مزایا یا معایب آن سوالی داشت باید به خود نمایندگی ها مراجعه می کرد اما با راه اندازی این سامانه شما در خانه هم می توانید با بیمه دی ارتباط داشته باشید.

مسئولان این بیمه سال 96 را سالی با تغییرات کم نظیر در رشته های بیمه ای شرکت بیمه دی دانستند و به مردم قول دادند تا سال دیگر با دستی پر به حضور آنها بیایند.

نشانی سامانه ارتباط با مشتری بیمه دی crm.dayins.com می باشد. شاید در ابتدا این سامانه تمام نیازهای شما را برطرف نکند اما تغییراتی دیگر در راه است که با استقبال هموطنان ما بیشتر هم خواهد شد.

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: