این روزها تغییراتی در راه است که می‎تواند وضعیت بیمه‎ای کشور را با بهبودی خوبی برابر نماید. شرکت شستا و شرکت‎های زیرمجموعه آن از گروه همین تغییرات می‎باشند.

خروج شرکت های مربوط به شرکت شستا

از میان شرکت‎های تابعه در حدود صد و چهل شرکت از فعالیت‎های مربوط به بنگاه داری خروج پیدا می‎کنند و در نتیجه فعالیت‎ها به شکلی دیگر انجام خواهد شد. یکی از مهمترین این تغییرات یکی شدن فعالیت‎های بنگاه‎های مختلف اقتصادی است که با سازمان تأمین اجتماعی در حال همکاری می‎باشند. به چنین ترتیبی می‎توان انتظار داشت که این شرایط می‎تواند به بهبود وضعیت بیمه تأمین اجتماعی و سردرگمی فعالیت‎های آنها منتهی شود.

بیمه تأمین اجتماعی با ادغام کردن فعالیت شرکت‎های بسیار زیادی که در زیرمجموعه آن در حال فعالیت هستند، توانسته میزان سرمایه گذاری این شرکت را حفظ نموده و از آن در جهت پیشرفت نیز استفاده نماید.

میزان سرمایه‎ای که می‎توان برای بیمه تأمین اجتماعی مورد استفاده قرار داد در حدود هشت هزار میلیارد تومان می‎باشد که می‏‌تواند بسیاری از مشکلات و چالش‌های این شرکت را به شکل بسیار مطلوبی از بین ببرد. البته سازمان تأمین اجتماعی بغیر از موارد ذکر شده در نه زمینه دیگر نیز فعالیت‎هایی دارد که می‎تواند به بهترین شکل از این سرمایه‎ها و حوزه‎ها برای حفظ و در آینده‎ای نزدیک برای افزایش سرمایه‎گذاری نیز استفاده نماید.

یکی از توجهاتی که رئیس جمهور در مطالعات اخیر خود به آنها اشاره نمود و در بودجه بندی سال بعد نیز به آن اهمیت بسیاری داده در رابطه با خارج شدن از بنگاه‎های بسیار زیاد و فعالیت در بخش‎های کوچکتر است. بیمه نیز از این شرایط مستثنی نبوده و به همراه دیگر فعالیت‎ها از جمله فعالیت‎های بانکی، دارویی، نفت و گازی و در نهایت فناوری‎های جدید با یکدیگر فعالیت خواهند کرد.

خروج شرکت های مربوط به شرکت شستا

کار ادغام کردن اگرچه کاری بس مشکل است اما می‎توان به این نتیجه رسید که با مخلوط شدن آنها آینده‎ای بس درخشان نیز در انتظار ما خواهد بود. بیمه تأمین اجتماعی به این آینده نیز بسیار امیدوار است.

علاوه بر موارد ذکر شده می‎توان به این موضوع نیز اشاره کرد که در رابطه با سرمایه گذاری‎ها در هر همایش بیمه‎ای که به صورت بین المللی انجام می‎شود آینده‎ای بس درخشان به وقوع خواهد پیوست. در زمینه بیمه نیز این آینده دور از انتظار نیست و با توجه به فعالیت‎های اخیر و توافق‎های شکل گرفته به خوبی قابل اجرا خواهد بود.

آشنایی با شرکت شستا

شرکت شستا که در حقیقت یک شرکت سرمایه گذاری مربوط به بیمه تأمین اجتماعی می‎باشد در فعالیت‎های دیگری نیز نقش دارد این فعالیت‎ها در حقیقت با موضوع بیمه ارتباطی ندارند. اما در زمینه سرمایه گذاری بسیار موفق می‎باشند. ساختارهایی که در تأمین اجتماعی وجود دارند باید هرچه سریع‎تر اصلاح شوند و این کار میسر نخواهد شد مگر آنکه با همت دیگر هلدینگ‌ها کار ادغام هرچه سریع تر انجام شود.

خروج شرکت های مربوط به شرکت شستا

در زمینه فعالیت‎های که شرکت شستا برعهده دارد با بررسی‎های متعدد به این نتیجه حاصل شد که برخی از فعالان در این زمینه با اهدافی دیگر در حال کار هستند به همین دلیل با شناسایی آنها که در حدود بیست نفر نیز می‎باشند این شرکت برای فعالیت‎هایی بهتر پا در عرصه نهاده است.

نظر شما درباره خروج شرکت های مربوط به شرکت شستا چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

ریسک نیوز