همانطور که باخبر هستید در ماه جاری روز بیمه و همایشی در این رابطه برگزار شد که در آن از مسائل بسیار مهمی در بیمه‎های ایرانی صحبت شد.

همایش بیمه

همایشی که امسال در خصوص بیمه بیشتر به آن اشاره شد، همایشی است که در زمینه توسعه بیمه و همچنین پیشنهادات بسیار متنوع برای تغییراتی در این زمینه انجام شد. از سوی بسیاری از مسئولان حاضر در همایش بیمه این نوع پیشنهادات حقیقتا از نوع پیشنهاداتی است که می‎تواند زمینه را برای فعالیت‎های مناسب‎تر و خروج از رکود و کندی در توسعه صنعت بیمه به همراه داشته باشد و به نوعی در زمره پیشنهادات سازنده قرار دارد.

همایش بیمه و بررسی پیشنهادات مختلف در این زمینه

یکی از موضوعات بسیار مهم در زمینه همایش بیمه پیش رو توجه به موضوع بیمه‌ها به خصوص توجه به بیمه گزاران بوده است. بیمه گزاران ما باید با شرایط موجود و راه‎های ارتقاء خدمات نیز آشنا شوند. با توجه به مشکلات مختلف در زمینه بیمه آنچه که ما امروزه با آن مواجه هستیم بسیار سخت تر شرایطی است که در گذشته با آن در ارتباط بوده ایم. در همین زمینه در همایش مربوطه پیشنهاداتی برای خروج از این افول در نظر گرفته شده است. گویا این پیشنهادات تا حد زیادی منجربه به پیشرفت خواهد شد.

تفاوتی که در رابطه با موضوعات مورد بررسی بیمه در امسال می‎توان به آن اشاره کرد، تفاوتی است که در زمینه افراد دعوت شده به این همایش وجود دارد. یقینا این افراد در زمره بزرگترین افراد قرار دارند و در نتیجه می‎توان این انتظار را داشت که شرایط بیمه‌ای و اتفاقات مهم در امسال به گونه‎ای بوده که حضور این افراد را بیشتر از پیش می‎طلبد.

همایش بیمه و بررسی پیشنهادات مختلف در این زمینه

اهمیت بیمه

این روزها خبر از خسارت‎های بسیار زیاد در ایران به گوش می‎رسد. خسارت‎هایی که برخی از آنها در رابطه با بلایای طبیعی و برخی دیگر به دلیل قصور فعالیت‎های انسانی به وقوع می‎پیوندند. در هر دو صورت شرایط به گونه‎ای است که می‌توان انتظار داشت اهمیت بیمه روز به روز در حال افزایش است و در این رابطه باید تلاش‌‎های بیشتری انجام پذیرد.

در زمینه کمک به ارتقاء بیمه بسیاری از افراد نقش دارند. علاوه بر آن بسیاری از نهادهای اجتماعی بزرگ، حتی مجلس و دولت نیز باید پایه گذار امور باشد. بدهی‎های بیمه‎ای در اولویت قرار دارد، علاوه برآن تغییر در شرایط کاری نیز باید به شیوه‎ای مطلوب‏‎تر صورت پذیرد.

همایش بیمه و بررسی پیشنهادات مختلف در این زمینه

در همایش توسعه بیمه مقاله‎های بسیار خوب و زیادی ارائه شد که هریک از این مقالات با ویژگی‎های خاص خود همراه بود. این مقاله‎ها هریک به موضوعاتی توجه دارد که حل آنها یکی از بزرگترین معضلات بیمه‏‌ای به شمار می‎رود.

ایده‎های مطرح شده در همایش بیمه

ایده‎هایی جدید که می‎تواند شرایط را برای صنعت بیمه دگرگون سازد و به چنین ترتیبی انتظارها را از این صنعت برآورده سازد. یکی از بزرگترین آرزوها در صنعت بیمه اشاره به این موضوع است که بتوان صنعت بیمه را به طریقی به دانشگاه‎های مربوطه مرتبط ساخت تا از جدیدترین دستاوردهای علمی حاضر در دنیا نیز بهره ببرد.

نظر شما درباره همایش بیمه و بررسی پیشنهادات مختلف در این زمینه چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

ریسک نیوز