این روزها بیمیتو بیشتر از هر شرکت بیمهای دیگری بر سر زبانها قرار دارد. این کسب و کار که از سوی جوانان ایرانی در حال ساپورت میباشد ، در برخی از مواقع با تغییراتی خنده دار همراه است.
بیمیتو کسب و کار ایرانی است که در زمینه بیمه و ارائه بیمه نامههای مختلف در حال کار میباشد. با وجود آنکه اقدامات مربوط به این شرکت چندان از سوی مسئولان مورد تأیید قرار ندارد و همواره خطاهایی برای آنها در نظر گرفته شده، باید اعتراف کرد که بیمیتو نیز به این خطاها بیشتر دامن میزند. همچنین با تبلیغات اخیر خود به نوعی شرایط را سخت تر از گذشته نموده است.
بیمیتو و تبلیغی نه چندان موجه!
اگر به تبلیغات اخیر این کسب و کار بیمهای به صورت آنلاین توجه کرده باشید، حتما متوجه خواهید شد که به کدام رخداد اشاره میشود. در حقیقت موضوع اصلی در این تبلیغات خانمها هستند. در این تبلیغ رانندگی خانمها مورد نظر بوده و تصادفاتی که از سوی آنها اتفاق میافتد. به سرعتی که برای پرداخت خسارت دارند نیز بیشتر از همه اشاره شده است. در این تبلیغ کندن لباس و کوپن بیمه و منحرف بودن مد نظر قرار داده شده است.
این تبلیغ یک نوع توهین به خانمها است و قطعا از سوی آنها برخورد خواهد شد. شاید تعداد زیادی از کاربران بیمیتو همین جنس از مردمان ایران زمین باشند که قطعا این سایت و کسب و کار آن را با افول زیادی مواجه خواهند کرد. بنابراین بسیار مهم است که برای برگزاری یک تبلیغ و ایده پردازی به آن بسیاری از امور را فارغ از شرایط گرافیکی زیبا و جملههای کوتاه در نظر داشته باشیم.
باید منتظر ماند و دید که آیا بیمیتو با این تبلیغ جسورانه خود در این راه پیروز خواهد شد یا با موجی از اعتراضات مربوط به این جنس از زنان روبه رو میشود.
موج مخالف یا موافق؟!
با کمی تحقیق در فضای مجازی با موجی از اعتراضها و توهینها به این کسب و کار بیمهای مواجه خواهید شد که خود گواهی برای این مدعا میباشد. تبلیغ کردن گزینه ایده آلی برای جلب نظر مخاطب است، اما به شرطی که با این ابزار به هیچ فردی چه از نظر جنسیتی، شعوری و احساسی توهینی صورت نپذیرد. باید دید که این تگ یعنی دوست منحرفتو تگ کن در بیمیتو چه نتیجهای خواهد داشت.
نظر شما درباره بیمیتو با آینده ی خود چه خواهد کرد؟؟؟ چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.
منبع: