این روزها بیمیتو بیشتر از هر شرکت بیمه‎ای دیگری بر سر زبان‎ها قرار دارد. این کسب و کار که از سوی جوانان ایرانی در حال ساپورت می‎باشد ، در برخی از مواقع با تغییراتی خنده دار همراه است.

بیمیتو با آینده ی خود چه خواهد کرد؟؟؟

بیمیتو کسب و کار ایرانی است که در زمینه بیمه و ارائه بیمه نامه‎های مختلف در حال کار می‌باشد. با وجود آنکه اقدامات مربوط به این شرکت چندان از سوی مسئولان مورد تأیید قرار ندارد و همواره خطاهایی برای آنها در نظر گرفته شده، باید اعتراف کرد که بیمیتو نیز به این خطاها بیشتر دامن می‎زند. همچنین با تبلیغات اخیر خود به نوعی شرایط را سخت تر از گذشته نموده است.

بیمیتو و تبلیغی نه چندان موجه!

اگر به تبلیغات اخیر این کسب و کار بیمه‎ای به صورت آنلاین توجه کرده باشید، حتما متوجه خواهید شد که به کدام رخداد اشاره می‎شود. در حقیقت موضوع اصلی در این تبلیغات خانم‎ها هستند. در این تبلیغ  رانندگی خانم‎ها مورد نظر بوده و تصادفاتی که از سوی آنها اتفاق می‎افتد. به سرعتی که برای پرداخت خسارت دارند نیز بیشتر از همه اشاره شده است. در این تبلیغ کندن لباس و کوپن بیمه و منحرف بودن مد نظر قرار داده شده است.

بیمیتو با آینده ی خود چه خواهد کرد؟؟؟

این تبلیغ یک نوع توهین به خانم‎ها است و قطعا از سوی آنها برخورد خواهد شد. شاید تعداد زیادی از کاربران بیمیتو همین جنس از مردمان ایران زمین باشند که قطعا این سایت و کسب و کار آن را با افول زیادی مواجه خواهند کرد. بنابراین بسیار مهم است که برای برگزاری یک تبلیغ و ایده پردازی به آن بسیاری از امور را فارغ از شرایط گرافیکی زیبا و جمله‎های کوتاه در نظر داشته باشیم.

بیمیتو با آینده ی خود چه خواهد کرد؟؟؟

باید منتظر ماند و دید که آیا بیمیتو با این تبلیغ جسورانه خود در این راه پیروز خواهد شد یا با موجی از اعتراضات مربوط به این جنس از زنان روبه رو می‎شود.

موج مخالف یا موافق؟!

با کمی تحقیق در فضای مجازی با موجی از اعتراض‎ها و توهین‎ها به این کسب و کار بیمه‌ای مواجه خواهید شد که خود گواهی برای این مدعا می‎باشد. تبلیغ کردن گزینه ایده آلی برای جلب نظر مخاطب است، اما به شرطی که با این ابزار به هیچ فردی چه از نظر جنسیتی، شعوری و احساسی توهینی صورت نپذیرد. باید دید که این تگ یعنی دوست منحرفتو تگ کن در بیمیتو چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

نظر شما درباره بیمیتو با آینده ی خود چه خواهد کرد؟؟؟ چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

ریسک نیوز