اخیرا خبری مبنی بر ایجاد تغییرات مهم و بزرگ در بیمه ایران به یکی از مهمترین اخبار بیمه‎ای در بین شرکت‎ها تبدیل شده است.

بیمه ایران و تغییرات بزرگ در چارت آن

زلزله در بیمه ایران!

برخی از خبرگزاری‎های مهم در ایران از چنین تغییرات بزرگی در زمینه فعالیت‎های مختلف سازمانی تحت عنوان یک زلزله یاد کرده‎اند. تغییرات ایجاد شده در چارت مربوطه به فعالیت‎های بیمه ایران تغییراتی است که حتی هیچ شرکتی به خود اجازه استفاده از آن را نمی‎دهد.

اما ما بسیار جدی از شرکت بیمه ایران این تغییر و عمل کردن به آن را مشاهده می‎نماییم و این خود جای تحقیق و تفحص دارد. سؤال‎های زیادی در این رابطه وجود دارد که هنوز هیچ پاسخی برای آنها در نظر گرفته نشده است.

بیمه ایران و تغییرات بزرگ در چارت آن

تغییراتی که در رابطه با چارت سازمانی بیمه ایران در نظر گرفته شده در زمینه افزایش دادن تعداد پست‎های اخیر از نظر مدیریتی می‎باشد. بسیاری از شرکت‎های بیمه‎ای مهم در ایران عقیده دارند که چنین تغییرات بزرگی در زمینه یک شرکت دولتی کاری عاقلانه نیست و قطعا هزینه‎های هنگفت زیادی را با خود به همراه خواهد داشت.

شرکت‎های دولتی که با مشکلات مالی بسیاری همراه هستند نباید با اقدامات ناگهانی خود شرایط را سخت‎تر از قبل نمایند.

تغییر در قانون

به عنوان مثال تغییری در زمینه بیمه عمر نیز رخ داده است. این تغییر همواره به شکلی انجام شده که از زمینه بیمه مدیریت اشخاص به معاونتی دیگر که از قضا این معاونت‎ها هم به صورت کاملا جدید تأسیس شده‎اند سپرده شده است. کارشناسان معتقدند که اقدام اخیر بیمه ایران برای تغییر در زمینه خدمات و پست‎های مدیریتی از نظر قانونی کمی مشکل دارد و بر طبق قوانین تصویب شده نیست.

بیمه ایران و تغییرات بزرگ در چارت آن

در صورتی که تغییرات جدید بتواند شرایط را به گونه‎ای رقم زند تا به نفع بیمه ایران و سرمایه گذاران در این بیمه و همچنین مردم استفاده کننده از آن باشد بسیار خوب عمل کرده است. اما در صورتی که این تغییرات جدید هیچ سودی با خود به همراه نداشته باشد قطعا با موجی از مخالفت ها روبه رو خواهد شد.

طرح مورد نظر همواره مخالفان و موافقان خود را به همراه دارد و تا رسیدن به نتیجه نهایی کار راه بسیار زیادی باقی است. همانطور که می‎دانید شرایط در بیمه پس از چند دوره استفاده نیز فراهم خواهد شد. بنابراین تا آن زمان باید صبوری کرد و نتیجه نهایی کار را نیز در آن زمان بررسی نمود.

نظر شما درباره بیمه ایران و تغییرات بزرگ در چارت آن چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

ریسک نیوز