بر اساس بررسی ها و مصوبات انجام شده بیمه باید خسارت مربوط به جان باخته های مربوط به استان کرمان و همچنین بوئینگ ۷۳۷ را پرداخت نماید.

خسارت های مربوط به جان باخته های این دو حادثه از طریق بیمه باید به خانواده های آنها پرداخت شود. بررسی علت حادثه نیز به صورت رسمی در حال انجام است تا بتوان علت اصلی سقوط هواپیما را بررسی و در نهایت به خانواده ها گزارش داد. خانواده های داغاداری که به تازگی فرزندان خود را بدرقه کرده بودند و علاوه بر آن خانواده های منتظری که در اوکراین منتظر بازگشت فرزندان خود بوده اند داغ بزرگی را متحمل شده اند.

پرداخت خسارت و غرامات جان باخته های حوادث کرمان و سقوط هواپیما

اجساد و تکه های جمع شده از بدن آنها برای تشخیص هویت به آزمایشگاه کهریزک منتقل شده اند و خانواده های زیادی در مقابل این مکان برای تأیید شدن یا نشدن هویت فرزند خود در انتظار هستند. بررسی ها ادامه دارند تا پیکر اجساد جهت دفن به خانواده آنها تحویل داده شود. شدت انفجار در حدی بوده که حتی استخوان های آنها هم پودر شده و برخی از وسایل آنها در طی اسن انفجار باقی مانده تا بیشتر بررسی شوند.

تعداد جان باخته های مربوط به سقوط هواپیمای مسافربری اوکرایی به تعداد حدودی صد و هفتاد نفر می رسد و تقریبا هیچ یک از آنها زنده نمانده اند.  علاوه بر آن در حادثه کرمان هم در حدود هفتاد و هشت نفر از هموطنان ما که برای تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی در جمعیت حضور داشتند و بر اساس شلوغی جمعیت به زیر دست و پا افتاده اند و فوت کرده اند. جنازه های این افراد هم پس از بررسی به خانواده ها تحویل داده خواهد شد که از کودک تا زن و مرد متفاوت هستند. علت اصلی بیشتر مرگ ها خفگی است.

پرداخت خسارت و غرامات جان باخته های حوادث کرمان و سقوط هواپیما

قطعا جبران مرگ آنها کار ساده ای نخواهد بود و نمی تواند داغ خانواده ها را کمتر کند اما تا حدودی می توان با پرداخت بیمه و خسارت و غرامت این افراد تا حدودی دردها را تسکین داد. البته در این رابطه هنوز اطلاعاتی از سوی بیمه منتشر نشده است و باید منتظر اخبار بیشتر باشیم.

نظر شما درباره پرداخت خسارت و غرامت جان باخته های حوادث کرمان و سقوط هواپیما چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز