برخی از رانندگان به تازگی وارد سیستم شده اند و بر همین اساس نیاز است تا ثبت نامی را برای رانندگان در جهت ثبت نام بیمه تکمیلی انجام دهند.

مهلتی که برای ثبت نام کردن راننده های جدیدالورود در نظر گرفته شده تا بتوانند برای همسر و همچنین فرزندان خود این بیمه را برقرار کنند تا پانزدهم دی ماه خواهد بود. این رانندگان در واقع راننده هایی هستند که در بخش بیمه تکمیلی برای قسمت کالا فعالیت دارند. بیمه تکمیلی باید برای تمامی اعضای خانواده برقرار شود.

افرادی که در زمینه ی حمل و نقل برای انتقال کالا فعالیت دارند نیاز دارند تا به سلامتی خود توجه بیشتری داشته باشند. برای این منظور کافی است تا زمان باقی مانده ثبت نام اولیه خود را انجام دهند. علاوه بر آن اسم آنها به عنوان یک راننده جدید وارد سیستم بیمه ای خواهد شد و همچنین برای خدمات درمانی می تواند از آنها کمک بگیرد.

ثبت نام بیمه ای برای رانندگان جدید تا چه زمانی خواهد بود؟

این امکان را داریم که همه ی راننده ها از سلامتی کاملی برخوردار نباشند ، برخی از آنها می توانند به بیماری هایی از نوع جسمی هم مبتلا شوند. به عنوان مثال معلولیت هایی که در زمان رانندگی برای آنها بر اثر تصادفات پیش آمده یا این که از نظر ذهنی دچار آسیب های مغزی است که نمی تواند از قدرت تحلیل واقعی کمک بگیرید در زمره ی افرادی قرار دارد که باید برای ثبت نام اقدام نمایند.

برای افراد عادی محدودیت هایی وجود دارد که حتما دو فرزند داشته باشند و محدوده ی سنی آنها کمتر از هجده سال باشد. اما در این افراد نیازی نیست تا ما چنین محدودیتی را اعمال کنیم. برای افراد دارای معلولیت این گزینه حذف خواهد شد. افرادی که در شرف دریافت کارت هستند و هنوز هم اقدامی نکرده اند در زمان باقی مانده می توانند برای دریافت کارت هوشمند خود مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

ثبت نام بیمه ای برای رانندگان جدید تا چه زمانی خواهد بود؟

این سایت تنها هر دو ماه یکبار باز خواهد شد. اما نکته مهم زمان یک هفته ای برای ثبت نام است. مدارک عبارتند از: به همراه داشتن اصل و کپی از کارت ملی، کارت هوشمند راننده و شناسانامه علاوه بر آن مدارک مربوط به همسر و فرزند هم باید در اختیار قرار داشته باشد. شماره حساب شبا هم برای درج کردن در سامانه الزامی خواهد بود.

سایتی که بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرد   atyehsazan.ir بوده که شرکت بیمه گر جهت بررسی اطلاعات و ثبت آنها مدارک اولیه را نیاز دارد. هر بیمه ای که طرف قرارداد با آن هستید می تواند اقدامات بعدی را برای شما انجام دهد.

نظر شما درباره ثبت نام بیمه ای برای رانندگان جدید چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

ایرنا