یکی از مهم ترین اقداماتی که می توان در خصوص آن صحبت کرد همکاری بین بیمه و بانک ها خواهد بود. بیمه تجارت نو و بانک تجارت از این قبیل بیمه ها خواهند بود.

بازاریابی در زمینه ی بانک در کشور می تواند شرایط بسیار خوبی را برای ما به وجود آورد. در صورتی که بتوانیم سرمایه ها را از بانک ها بیرون بکشیم و در توسعه ی کشور خرج کنیم هم سود بیشتری به دست می آید و هم طرح های این چنینی با سرعت بیشتری به موفقیت خواهند رسید. بنابراین یکی از راه حل های موجود را همکاری بین بیمه ها و بانک ها می توان تلقی کرد. همایش های بسیار زیادی در رابطه با این موضوع وجود دارد که نشان دهنده اهمیت این رخداد خواهد بود.

همکاری بیمه تجارت نو و بانک تجارت

روابط عمومی را باید با یک رشد قابل توجهی همراه ساخت. خدماتی که در بانک ها ارائه می شوند باید از نوع جدید باشند ، همچنین مدیریت موجود در تمامی شعبه های بانکی چه از نوع تجارت و چه از نوع غیر تجارت باید باید از خدمات کاملا نوین بهره ببرند. امروزه تمامی سیستم های از نوع الکترونیکی به نوعی در زندگی ما اثر می گذارند که نمی تواند وجود آنها را در زندگی انکار کرد ، بنابراین افزایش سرعت در خدمت رسانی بهترین شیوه برای این گونه از فعالیت ها خواهد بود.

در سال جاری سهم پرتفوی به صورت باورنکردنی با یک رشد همراه بود ، بنابراین باید پیش بینی هایی را برای سال جاری و سال آینده قرار داد.  در صورتی که بانک ها و بیمه ها در کنار هم فعالیتی را انجام دهند در هر دو سو منفعتی در کار خواهد بود که تنها در زمان انجام یک کار می توان با سود نهایی آن بیشتر آشنا شد. هرچه سرمایه ها تجمع بیشتری داشته باشند قطعا می توانیم به این نکته اشاره کنیم که سرمایه ها از یک جا باقی ماندن بیرون آمده و سود آن به صورت موازی پخش خواهد شد. هم بیمه تجارت نو و هم بانک تجارت از این مسیر منفعت خواهند برد.

همکاری بیمه تجارت نو و بانک تجارت

بررسی ها نشان می دهند که درصد بسیار زیادی از سرمایه های موجود می تواند در سال 99 به چنین ترتیبی جذب شده و در نهایت سوددهی خوبی را به وجود آورد . بیمه ها از طریق سود ناشی از آن این توانایی را دارند که در سریع ترین زمان ممکن بیمه هایی از نوع جدید را به سیستم وارد کنند و با تخفیفات و طرح های ارائه شده  مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب نمایند. این برنامه ریزی ها باید تا سال آینده به مرحله اجرایی خود نزدیک شوند.

نظر شما درباره همکاری بیمه تجارت نو و بانک تجارت  چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

ریسک نیوز