متأسفانه با افزایش قیمت تمامی کالاهای پزشکی ، قیمت مربوط به نوار تست قند هم با افزایش مواجه شده و برای برخی از افراد توانایی برای خرید آن وجود ندارد.

بودجه در زمینه ی بیمه با کمبود زیادی مواجه است که در برخی از موارد می توان از منابعی آن راجبران نمود اما در برخی از شرایط واقعا راه حلی وجود ندارد و شاهد صحنه هایی خواهیم بود که می تواند مشکل ساز شود و شرایط سلامتی را در جامعه ما تحت کنترل قرار دهد. دولت و بیمه ها باید با هم هم راستا باشند . در مواردی که کاهش بودجه وجود دارد حمایت های دولت می تواند تا درصد بسیار زیادی از مشکلات موجود کاسته و در نهایت تغییر منطقی را به وجود آورد.

گرانی نوار تست قند دیابتی ها

نوار تست قند خون یکی از اقلامی است که برای بیماران دیابتی به عنوان یک نیاز روزمره اهمیت دارد. یعنی همه ی آنها نیاز دارند تا به صورت روزانه قند خون خود را کنترل کنند. بنابراین در طول ماه به تعداد زیادی از این نوار نیاز دارند تا میزان قند خون را بسنجند و در محدوده بودن یا نبودن آن را تعیین کنند. در افرادی که قند خون بالایی دارند این بیماری می تواند عوارض جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

تاریخ بیست و سوم آبان ماه به عنوان روز دیابت نامگذاری شد. در این روز نیاز است تا به مدت یک هفته به عنوان هفته دیابت بتوانیم اصول مربوط به پیشگیری و درمان را بررسی نماییم. اینکه چگونه می توانیم از تأثیرات مهم و نامطلوب این بیماری پیشگیری کنیم تا فرد مورد نظر مشکلی نداشته باشد. این بیماری از سوی انجمن دیابت بسیار مهم جلوه داده می شود که البته هم همینطور است. سمینارها و گردهمایی هایی هم به همین مناسبت برای آشنایی با مهم ترین روش ها برای کنترل قند خون در سطح نرمال برگزار خواهند شد.

گرانی نوار تست قند دیابتی ها

دیابت در زمره ی بیماریهایی قرار دارد که روز به روز بر تعداد مبتلایان به آن افزوده می شود.  با کمک ورزش و همچنین تحرک مناسب می توان در مدت زمان کوتاهی این  بیماری را تحت کنترل خود قرار داد اما در افرادی که شرایط مناسبی ندارند معمولا این بیماری کمی فراتر می رود و بهتر است تا درمان های دارویی هم مورد استفاده قرار گیرد.

با افزایش بودجه تا درصد بسیار زیادی می توان مشکلات را در این زمینه کاهش داد. در واقع نوار تست قند هم باید تحت پوشش بیمه قرار گیرد تا بیماران بتوانند نیاز خود را برطرف نمایند.

نظر شما درباره گرانی نوار تست قند دیابتی ها چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز