بیمه جدید عمر یکی از مزایایی است که توسط بیمه نیز در نظر گرفته شده تا بتوانند شرایط بهتری را برای بازنشستگان به وجود آورند.

بازنشستگان در کشور ما شرایط خوبی ندارند. در حقیقت می توان گفت که همگی آنها با معضلی به نام کمی حقوق مواجه هستند. قرار است تا برای بازنشستگان تأمین اجتماعی بیمه عمر نیز در نظر گرفته شود تا بتوانند با استفاده از آن ذخیره ای را برای خانواده و همچنین برای بهتر شدن شرایط زندگی خود داشته باشند. این بیمه از جمله مزایایی که دارد در ارتباط با بالارفتن غرامت فوت خواهد بود. در گذشته غرامت فوت در حد مناسبی نبوده و در نتیجه این احتمال وجود داشت که با نارضایتی هایی همراه باشد.

بیمه جدید عمر برای بازنشستگان قطعی می شود!

تاکنون تنها صحبت هایی در این رابطه وجود داشت اما از این پس می توان گفت که که چنین مزایایی ادامه خواهد داشت. تنها تغییر مهم بالا رفتن میزان غرامت خواهد بود. غرامت فوت یکی از مهم ترین ها است. این تأییدیه در سریع ترین زمان ممکن نیز اعلام گردید. بر این اساس برای هر فردی که از آن استفاده می کند حق بیمه ای در نظر گرفته شده که  ۹۱۷۰ هزار تومان خواهد بود. بنابراین حقی بیشتر این نباید دریافت شود.

ررسی ها نشان می دهد که غرامت در نظر گرفته شده برای فوت یک فرد در سال پیش به میزان سه میلیون تومان بود اما حالا این رقم به 5 میلیون هم افزایش یافته است.  تاکنون به تعداد سه میلیون و سیصد هزار نفر بوده اند که تحت پوشش بیمه از نوع عمر قرار داشته اند. افرادی که معمولا بیمه تکمیلی دارند به صورت خود به خودی تحت پوشش این نوع از بیمه قرار خواهند گرفت. یعنی به صورت خودکار بیمه عمر هم برای آنها فعال خواهد شد.

بیمه جدید عمر برای بازنشستگان قطعی می شود!

برای پرداخت نمودن غرامتی که برای فوت بوده ما هیچ نوع سنی را در نظر نداریم. بیمه آتیه سازان حافظ در این راه حامی بوده و قراردادی را برای کمک در نظر داشته است. علاوه بر آن در خصوص بیمه  تکمیلی درمان برای بازنشستگان هم تلاش هایی در کار است که بخصوص بتوانند برای بیمارانی که از بیماریهای سختی رنج می برند همانند صعب العلاج و سرطانی این کمک را انجام دهند. پس از تایید شدن نهایی این نیاز وجود دارد که در مدت زمان بسیار کم پرداختی ها هم صور پذیرد تا بیمه برقرار شود. حتی یک ماه تأثیر می تواند بیمه را با اختلال مواجه کند.

منبع:

تی نیوز

نظر شما درباره بیمه جدید عمر برای بازنشستگان چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.