یکی از جدیدترین فناوری هایی که در حوزه ی سلامت می توانیم به آن اشاره کنیم و مورد توجه بسیاری هم قرار دارد در رابطه با اپلیکیشن پرونده الکترونیک سلامت و توزیع دارو خواهد بود.

در واقع امروزه با توجه به روی کار آمدن دولت الکترونیک تمامی اتفاقات بالقوه و همچنین خاص را می توان در دولت انتظار داشت. اتفاقاتی که شاید تا پیش از این کمی عجیب بودن اما حالا به معنی واقعی در بدنه ی این ساختار فعلی نفوذ کرده اند و در نتیجه بسیار خوشایند هستند. در اپلیکیشن پرونده الکترونیک می توانیم این موضوع  را مد نظر خود قرار دهیم که  مسیر توزیع دارو به خوبی مورد  پیگیری قرار می گیرد تا دارو در این بین به معنای واقعی به سوی قاچاق پیشروی پیدا نکند.

توزیع دارو و پیگیری روند مربوط به آن

همه ی ما از وضعیت مربوط به قاچاق دارو با خبر هستیم و این موضوع را می دانیم که بر اساس تحقیقات در این حوزه فعالیت های زیادی در حال انجام است و سودهای کلانی در حال مصرف هستند که شاید روح فعالان واقعی باخبر نباشد و به نوعی می توان گفت که این فعالان حتی با ضرر بزرگی هم مواجه شوند. اما در واقع توزیع دارو اگر با این روش کنترل شود می توان آیمده بسیار خوبی را برای آن مدنظر قرار داد تا در نتیجه از ورود هر سوء استفاده گری به آن نیز جلوگیری به عمل آید.

در رابطه با پرونده الکترونیک شما می توانید به راحتی اطلاعات اولیه مربوط به خود را در رابطه با سلامتی بیان کنید. این اطلاعات همان اطلاعاتی است که هر شخصی در رابطه با خود از آن آگاهی دارد و به خوبی از ریز آنها باخبر خواهد بود. در صورتی که این پرونده برای شما به جریان افتد به آسانی می توانید روند درمانی خود را نیز در پیش بگیرید. این روند به آسانی برای شما برقرار خواهد بود. اگر اطلاعات در دسترس باید از ساده ترین تا پیچیده ترین کارهای درمانی برای فرد انجام خواهد شد.

اطلاعاتی که مربوط به سلامتی هر فرد است عموما اطلاعاتی بوده که تنها در اختیار یک پزشک قرار خواهد گرفت و در حقیقت سایر افراد نمی توانند از آن استفاده کنند. بنابراین می توانیم بگوییم که این اطلاعات محرمانه است و تنها فرد و پزشک او باخبر هستند . پس لزومی ندارد که از لو رفتن اطلاعات شخصی خود هراسی داشته باشید. در رابطه با حوزه ی سلامت اطلاعاتی که وجود دارد معمولا برای برخورداری یکسان از کمک های در حوزه ی سلامت از سوی دولت است تا عدالت موجود رعایت شود.

توزیع دارو و پیگیری روند مربوط به آن

نسخه نویسی اینترنتی و الکترونیکی این خوبی را دارد که اشخاص می توانند از این طریق داروهای خود را از یک پروسه ی امنی از داورخانه تهیه کنند. بنابراینی کدی که در سامانه به ثبت می رسد ، دقیقا همان کد بای داروخانه فرستاده می شود که نشان دهنده شخص ، میزان دارو و نحوه مصرف آن خواهد بود. در نهایت ارسال دارو هم از طریق سازمان غذا و دارو با پیگیری های مداوم انجام خواهد شد.

نظر شما درباره توزیع دارو و پیگیری روند مربوط به آن چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.