بیمه کوثر یکی از بیمه های خصوصی است که به مناسب عید سعید فطر قصد دارد تا عیدی بزرگ را به هموطنان هدیه دهد تا از آن لذت ببرند.

یکی از بیمه هایی که شاید همه ی ما به آن احتیاج داشته باشیم بیمه کوثر خواهد بود. در این بیمه می توان گفت که تمامی خطرهای مربوط به سفر می تواند جبران شود. در سفر حتی سفرهای درون کشوری در بین استان ها خطرهایی از جمله خطرهای تصادف های جاده ای ، خطرهای مربوط به سرقت و . . نیز وجود دارد. بنابراین به چنین ترتیبی می توانیم از این خطرهای ناگهانی پیشگیری به عمل آوریم و خسارت های ناشی را با بیمه به نوعی جبران نماییم.

بیمه کوثر و سورپرایز عید فطر آن

در صورتی که شما قصد دارید تا از بیمه سفر برخوردار شوید یکی از بهترین بیمه ها که به صورت کاملا هوشمند هم نیز به شما داده می شود بیمه سفر بیمه کوثر خواهد بود. در این شرایط بیمه با حدود بیست و پنج درصد تخفیف نیز به شما ارائه خواهد شد. یعنی اگر تا قبل از سفر خود از این بیمه استفاده نمایید می توانید از شرایط تخفیفی آن نیز برخوردار شوید و تنها هفتاد و پنج درصد از آن را استفاده نمایید. بنابراین اگر دوست دارید تا از این شرایط تخفیفی نیز برخوردار شوید این شرایط برای شما بهینه خواهد بود.

بیمه هوشمند مربوط به بیمه کوثر که به صورت کاملا هوشمند نیز ارائه می شود می تواند بر روی گوشی های همراه شما که از سیستم های هوشمند برخوردار است نصب شود. بنابراین خودرویی که با آن به سفر می روید در همان فاصله زمانی از بیمه سفر برخوردار خواهد بود. در حقیقت شما این بازه زمانی را با استفاده از اپلیکیشن خود مشخص خواهید کرد و در نهایت بیمه برای شما فعال می شود. این شرایط بیمه ای بدون حضور شما و همچنین تلف شدن وقت خواهد بود.

بیمه کوثر و سورپرایز عید فطر آن

برنامه ای که شما نیاز دارید تا این بیمه را از طریق آن فعال نمایید با نام مرکوری مشهور است. این برنامه از طریق پلی استور قابل نصب برروی گوشی هاش شما می باشد. شما در ابتدا باید مبدآ و سپس مقصد خود را تعیین نمایید ، در نهایت با استفاده از این تعیین مکان و زمان سفر خود هزینه مربوط به آن را پرداخت می کنید. در نهایت تصاویری برای بارگذاری از شما درخواست می شود همانند تصویر کارت ماشین و . . . که با ارسال آنها این سامانه به صورت خودکار تشخیص قطعی را داده و پس از صحت اطلاعات می توانید بیمه نامه خود را نیز دریافت نمایید. هزینه نهایی در حدود بیست هزار تومان خواهد بود و در نهایت شما می توانید از طریق لینک https://65e3.app.link/BQTIe7LJ6W این برنامه را دریافت نمایید.

نظر شما درباره بیمه کوثر و سورپرایز عید فطر آن چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز