در زمانی که در جاده ها قرار دارید پرداخت نمودن پول آزادراه با توجه به جاده ای که در آن قرار دهید شاید بسیار سخت باشد که از این رو ست مشکل شما را نیز برطرف نموده است.

ست یکی از مهم ترین کیف پول های پرداختی برای خدمات متنوع می باشد که از این رو خدمات مربوط به عوارض آزادراه توسط این اپلیکیشن نیز پرداخت خواهد شد و کار شما بسیار ساده تر می شود. این برنامه یا همان اپلیکیشن به عنوان یک کیف پولی که همراه شما در هر جایی قابل استفاده خواهد بود ، خدمات مربوط به آن از تنوع بالایی برخوردار است و در نهایت می تواند گشتی بسیار جذاب را در بازار داشته باشید.

پرداخت عوارض آزادراه با ست

برای پرداخت نمودن در رابطه با سایر هزینه ها همانند پول مربوط به خلافی و و . . . اپلیکیشن های زیادی وجود دارد اما تا این حد امن نیستند. زیرا بررسی های اولیه بانکی در این خصوص به اتمام رسیده و خوشبختانه امن بودن آن نیز به تأیید رسمی رسیده است. برخی از هموطنان ما هستند که باید به صورت دائم در مسیر آزادراه های مختلفی در کشور که مواصلاتی بین دو استان هستند در هر ساعتی رفت و آمد داشته باشند و جور کردن هزینه های مربوط به پرداخت عوارضی در هر بار رفت و آمد برای این افراد می تواند بسیار سخت باشد.

از این رو با توجه به الکترونیکی شدن انواع پرداخت ها چه از نوع خلافی و چه از نوع کارت به کارت حضور اپلیکیشن های پرداختی همانند ست می تواند بسیار پررنگ تر از قبل باشد. این پرداخت عوارض می تواند در هر نوع آزادراهی صورت پذیرد و تنها آزادراه های پرتردد در زمره ی آن قرار ندارد.  زیرا تمامی این آزادراه ها در اپلیکیشن ست نیز بارگذاری شده اند و اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی آنها نیز دریافت خواهد شد.

پرداخت عوارض آزادراه با ست

علاوه بر مواردی که ذکر شده شما می توانید پرداخت های مربوط به بیمه ، کارت به کارت ، پرداخت از طریق بارکد برای قبوض و . . . را هم به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن نیز انجام دهید. حتی گزارشی از تراکنش های مالی صورت گرفته به گوشی شما نیز پیام داده می شود تا بتوانید این اطلاعات را به صورت دقیق در دسترس داشته باشید. البته باید به این نکته توجه نمود که در حال حاضر این نسخه برای اندروید بود و کاربران گوشی های آیفون باید کمی صبر داشته باشند. راه دریافت این اپلیکیشن از طریق www.stts.ir خواهد بود.

نظر شما درباره پرداخت عوارض آزادراه با ست چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز