بیمه‎ها در سیل اخیر حضوری بسیار فعال داشته‎اند و در حقیقت می‎توان گفت از دل و جان مایه گذاشته‎اند تا بتوانند مشکلات را رفع کنند که یکی از آنها بیمه سلامت می‎باشد.

بیمه سلامت برخلاف هزینه‎ها و وضعیت مالی نه چندان مناسبی که دارد و نسبت به سایر بیمه‎ها حجم کمتری را تحت پوشش منطقه‎ای دارد، تمام تلاش خود را به کار بسته تا گزندی به اطرافیان وارد نشود. در این راستا به توجه به وضعیت نامناسب مربوط به سیل‎زدگان استان فارس بخصوص در شیراز باز هم در تلاش بوده تا مشکلات موجود را به نوعی رفع کند تا هیچ یک از مردم به دلیل مشکلات بیمه‎ای گرفتار مشکلات جدیدتری نشوند.

بیمه سلامت در سیل شیراز چه فعالیتی ارائه داد؟

خدماتی که از سوی بیمه سلامت ارائه شده در زمره‎ی فعالیت‎های بسیار مهم قرار دارد که شاید هیچ بیمه‎ای نتواند نمونه‎ای از آن را انجام دهد. این بیمه به همشهری‎های عزیز در شیراز این توضیح را ارائه می‎دهد که تمامی افراد سیل زده در این شهر که در مناطق مهم سیل‎خیز همچون سعدی، سلطان آباد و علاوه بر آن در نصرآباد بودند، به دلیل آنکه تمامی زندگی خود را در این سیل اخیر از دست داده‎اند و حتی دفترچه بیمه‎ای هم ندارند، با مراجعه نمودن به دفاتری از پیشخوان که در سطح شهر دایر است می‎توانند دفترچه بیمه خود را به صورت المثنی دریافت نمایند.

در شرایط وقوع سیل، نکته‎ای که حائز اهمیت می‎باشد در رابطه با درمان بیماری‎ها است. بیمه سلامت نیز برای آنکه بتواند این شرایط را بهبود ببخشد تمام توانایی خود را به کار گرفته و با تمام تلاش خود نیز در حال کار کردن است. این شرایط تا روز بیستم فروردین سال 98 وجود دارد و پس از آن برداشته می‎شود. مبلغی که البته پرداخت می‎شود بسیار ناچیز بوده و دویست تومان می‎باشد.

بیمه سلامت در سیل شیراز چه فعالیتی ارائه داد؟

این در حالی است که اگر مردم سیل زده بدون دفترچه بیمه سلامت خود نیز مراجعه داشته باشند قطعا کاری از پیش نخواهند برد و هزینه‎هایی که باید پرداخت کنند بسیار بالاتر از حد انتظار خواهد بود. قطعا در این سیل اخیر برخی از دفترچه‎ها گم شده یا بعضی از دفترچه‎ها از بین رفته و یا آسیب دیده‎اند.

علاوه بر آن بیمه سلامت این قول را نیز به مردم می‎دهد که افراد تحت پوشش این بیمه که به دلیل سیل بستری شده‎اند تنها با ارائه کارت ملی و یا حتی شماره ملی می‎توانند خدمات مربوط به بیمه را نیز دریافت نمایند. البته این خدمات از نوع دارویی خواهد بود.

نظر شما درباره بیمه سلامت در سیل شیراز چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

مهرنیوز