تعداد خدماتی که برای افراد بیمه شده تأمین اجتماعی انجام شده موجب شده تا تعداد افرادی که از رایتل هم استفاده می‎کنند بیشتر شود و این نشان دهنده موفقیت بیمه و اپراتور خواهد بود.

در واقع چند وقتی می‎شود که ما در تلویزیون مشاهده می‎کنیم که اپراتوری با نام رایتل می‎تواند برای افرادی که از بیمه تأمین اجتماعی بهره می‎برند خدمات ویژه‎ای را در نظر داشته باشد. عموما این نکته نیز حائز اهمیت خواهد بود که چگونه می‎توانیم به این توضیحات ترتیب اثر نشان دهیم.

رایتل و تغییر در ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی

بررسی‎ها نشان می‎دهد که خدمات مربوط به رایتل این روزها بهبود چشمگیری پیدا نموده است. این شرکت ارتباطی با رشد در حدود دویست درصد برای ارائه نمودن خدمات همراه شده است. این کار در طی ماه‎هایی که اخیرا از آن عبور کرده‎ایم رونق خوبی یافته و در واقع می‎توان گفت بسیار مثبت بوده است. رایتل اخیرا گزارشی را در این خصوص داده است. این گزارش حاکی از موفقیت‎های چشمگیری در این رابطه خواهد بود.

خدمات رایتل برای بیمه شدگان بیمه تأمین اجتماعی خدماتی بوده که به صورت کامل و در واقع به صورت رضایت بخش و هدفمند بوده است. طرحی جامع و وسیع که در حقیقت رشد دویست درصدی مربوط به آن نیز از حدود بهمن ماه آغاز شده و در واقع پس از مدتی به صورت کامل شتابی سریع گرفته است. این اپراتور تلفن همراه در حقیقت توانسته خدمات نوین خود را با به روزرسانی مفید که انجام داده به تمامی افراد استفاده کننده از خدماتش نیز ارائه دهد.

رایتل و تغییر در ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی

برای آنکه بیمه شدگان تأمین اجتماعی بتوانند از این خدمات نیز کمک بگیرند باید از کد دستوری #1420* استفاده نمایند که برای تمامی گوشی‏‎ها قابل استفاده است. البته باید فرد استفاده کننده از سیم کارت رایتل کمک بگیرد. اینگونه می‎توان گفت که خدمات به صورت نوین ارائه شده است. در خصوص این سامانه سرویس‎هایی وجود دارد که نوبت می‎دهد، استعلام‎ها و همچنین خدمات مربوط به بیمه تأمین اجتماعی هم از این طریق قابل پیگیری خواهد بود. این کار از بهمن نیز قابل انجام بوده است.

این پروژه با نام Core نیز بوده که در یک دوره سکوت دوباره راه اندازی شده است. این پروژه توانسته در مدت بیست روز کاری با سرعت چشمگیری به مرحله بهره برداری برسد.

نظر شما درباره رایتل و تغییر در ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی  چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز