تعداد خدماتی که برای افراد بیمه شده تأمین اجتماعی انجام شده موجب شده تا تعداد افرادی که از رایتل هم استفاده میکنند بیشتر شود و این نشان دهنده موفقیت بیمه و اپراتور خواهد بود.
در واقع چند وقتی میشود که ما در تلویزیون مشاهده میکنیم که اپراتوری با نام رایتل میتواند برای افرادی که از بیمه تأمین اجتماعی بهره میبرند خدمات ویژهای را در نظر داشته باشد. عموما این نکته نیز حائز اهمیت خواهد بود که چگونه میتوانیم به این توضیحات ترتیب اثر نشان دهیم.
بررسیها نشان میدهد که خدمات مربوط به رایتل این روزها بهبود چشمگیری پیدا نموده است. این شرکت ارتباطی با رشد در حدود دویست درصد برای ارائه نمودن خدمات همراه شده است. این کار در طی ماههایی که اخیرا از آن عبور کردهایم رونق خوبی یافته و در واقع میتوان گفت بسیار مثبت بوده است. رایتل اخیرا گزارشی را در این خصوص داده است. این گزارش حاکی از موفقیتهای چشمگیری در این رابطه خواهد بود.
خدمات رایتل برای بیمه شدگان بیمه تأمین اجتماعی خدماتی بوده که به صورت کامل و در واقع به صورت رضایت بخش و هدفمند بوده است. طرحی جامع و وسیع که در حقیقت رشد دویست درصدی مربوط به آن نیز از حدود بهمن ماه آغاز شده و در واقع پس از مدتی به صورت کامل شتابی سریع گرفته است. این اپراتور تلفن همراه در حقیقت توانسته خدمات نوین خود را با به روزرسانی مفید که انجام داده به تمامی افراد استفاده کننده از خدماتش نیز ارائه دهد.
برای آنکه بیمه شدگان تأمین اجتماعی بتوانند از این خدمات نیز کمک بگیرند باید از کد دستوری #1420* استفاده نمایند که برای تمامی گوشیها قابل استفاده است. البته باید فرد استفاده کننده از سیم کارت رایتل کمک بگیرد. اینگونه میتوان گفت که خدمات به صورت نوین ارائه شده است. در خصوص این سامانه سرویسهایی وجود دارد که نوبت میدهد، استعلامها و همچنین خدمات مربوط به بیمه تأمین اجتماعی هم از این طریق قابل پیگیری خواهد بود. این کار از بهمن نیز قابل انجام بوده است.
این پروژه با نام Core نیز بوده که در یک دوره سکوت دوباره راه اندازی شده است. این پروژه توانسته در مدت بیست روز کاری با سرعت چشمگیری به مرحله بهره برداری برسد.
نظر شما درباره رایتل و تغییر در ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.
منبع: