برخی افراد هستند که در نقاط خاصی از ایران در حال فعالیت می‎باشند، که از آن دسته می‎توان به  فعالان در زمینه‎ی بازارچه های مرزی اشاره داشته باشیم.

در حقیقت این افراد در معرض خطرهای فراوانی قرار دارند، زیرا به دلیل هم مرز بودن با کشورهای دیگر احتمال بروز هر نوع اتفاقی نیز دور از انتظار ما نخواهد بود، بنابراین تحت پوشش بودن آن به خوبی می‎تواند مشکلات پیش رو را از میان بردارد. بازارچه‎های مرزی نوعی بازارچه هستند که انواع مختلفی از وسایل را در آن می‎توانید پیدا کنید از این رو تردد در این بازارچه‎ها بیشتر است و برخی از افراد هم از این وسایل خریداری نموده و بعد در جایی بغیر از مرز آن را به فروش می‎رسانند.

 بیمه نمودن فعالان در زمینه ی بازارچه های مرزی

معمولا این کار یکی از شیوه‎هایی از درآمد خواهد بود که شما بتوانید وسایل خود را از جایی دیگر خریداری نمایید و پس از آن به جایی دیگر با قیمت چند برابری نیز به فروش برسانید. به عنوان مثال می‎توان سراوان را نمونه‎ای از آنها دانست که در زمره‎ی بازارچه‎های مرزی بسیار بزرگی قرار دارد که فعالان در این زمینه با توجه به خطرات محیط اطراف باید تحت پوشش بیمه قرار داشته باشند تا کوچکترین گزندی به آنها وارد نشود. تعداد زیادی از مدیرانی که در مرزهای مهم همانند سیستان و بلوچستان هستند در این جلسه که در خصوص اهمیت بیمه شدن فعالان می‎باشد حضور فعالی را به عمل آورده‎اند.

در این جلساتی قاعدتا در ابتدا توانایی‎هایی که وجود دارد تک تک مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در چنین مکان‎هایی هیچ فرد بیکاری مشاهده نخواهد شد، زیرا با توجه به ظرفیت‎هایی که دارد عملا تمامی افراد در حال کار کردن با شور و هیجان هستند. این خود یعنی برقرار نمودن یکی از بزرگترین اهدافی که وجود دارد. در آینده‎ای نزدیک شاهد این خواهیم بود که همه‎ی فعالیت‎های صحبت شده رسما بکار گرفته شوند تا دیگر افسوس گذشته را نخوریم. برخی از مرزهای تجاری هستند که هنوز پتانسیل فعالیتی ندارند اما می‎توانیم بگوییم که با سرمایه گذاری‎ها می‎توانیم آنها را اجرایی کنیم.

بیمه نمودن فعالان در زمینه ی بازارچه های مرزی

علاوه بر فعالان بازارچه های مرزی می‎توانیم به تمامی کسانی که در این محدوده‎ها در حال فعالیت هستند و حتی زندگی می‎کنند مانند روستایی‎ها و عشایر هم برای بیمه شدن و تحت پوشش بیمه بودن توجه داشته باشیم.

نظر شما درباره بیمه نمودن فعالان در زمینه ی بازارچه های مرزی چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز