یکی از جدیدترین بیمه‎هایی که در حال حاضر وجود دارد و توانایی استفاده از آن نیز مورد تأیید بوده بیمه مربوط به پوشش بیمه‎ای اموال منقول و غیرمنقول خواهد بود.

یکی از شرایط آنکه بتوان تحت پوشش بیمه اموال منقول و غیرمنقول قرار گرفت، موافقت نمودن قوای سه گانه می‎باشد، این افراد باید استفاده نمودن از این نوع پوشش بیمه ای را نیز مورد تأیید خود قرار دهند. بیمه شدن اموال برای خویش می‎تواند مزایای بسیاری داشته باشد، زیرا شما می‎دانید که در زمان خسارتمی‎توانید از آن استفاده کنید و در صورت بروز اتفاق می‎توانید تاوان مربوط به آن را باز پس بگیرید. برای این منظور باید مجلس آن را تأیید کند که خوشبختانه این کار نیز انجام شده است.

اموال منقول و غیر منقول خود را بیمه نمایید!

ما باید بتوانیم از تمامی اموالی که داریم در برابر حوادثی که به صورت کاملا غیرمترقبه رخ می‎دهند محافظت نماییم بر همین اساس در دستور کار قرار دارد که این مورد توسط تصویب یک لایحه نیز به ثبت برسد. افراد در رابطه با مسائل مربوط به تحصیلات از نوع دانشگاهی می‎توانند در این رابطه وارد فعالیت شوند، البته نیاز است تا حداقل برای مدیریت نمودن حوادث و بیمه نمودن آنها هفت سال در این زمینه فعالیت‎هایی را انجام دهند، پس از آن هم باید یک دوره پنج ساله که البته این دوره بر اساس نظر وزیر کشور می‎باشد دوره‎ای گذرانده شود. علاوه بر آن وظایفی که باید سازمان مربوط به مدیریت بحران برعهده بگیرد هم مورد بررسی قرار گرفته تا دقیقا مشخص گردد.

به چنین ترتیبی می‎توانیم در مدت زمان بسیار کوتاهی بتوانیم بحران‎های به وجود آمده را مدیریت نماییم و اطلاعات کامل‎تری را از آنها به دست آوریم. علاوه بر آن مستند سازی بسیار خوبی در این رابطه انجام می‎شود، همچنین می‎توان ظرفیت‎های موجود را به خوبی شناسایی نموده و از آنها استفاده نماییم. پوششی که برای این نوع از بیمه‎ها وجود دارد باید به صورت توسعه یافته نیز مورد بررسی قرار گیرد. علاوه بر آن باید به بحث مربوط به نیروی انسانی هم توجه ویژه‎ای داشته باشیم تا بتوانیم با کمک آنها بحران‎های پیش رو را از میان برداریم.

اموال منقول و غیر منقول خود را بیمه نمایید!

این مقابله‎ها باید به گونه‎ای باشد که نه تنها در مدارس بلکه در تمامی دانشگاه‎ها هم جدی گرفته شود، علاوه بر آن باید بتوانیم با جذب نمودن دانش آموزان و همچنین دانشجویان آنها را در کنار یکدیگر نیز به سلامتی کامل نگاه داریم که البته چنین کاری کمی سخت خواهد بود اما غیرممکن نیست. بنابراین بر اساس مصوبات انجام شده در ابتدا باید شورای عالی توسط رئیس خود گزارش‌ها را تأیید نماید تا سپس به مرحله‎ی فرماندهی رسیده و در نهایت با بحران مقابله صورت پذیرد.

نظر شما درباره بیمه اموال منقول و غیر منقول چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز