تأمین اجتماعی قصد دارد تا در راستای تکریم کاربران خود آنچه که سبب شود تا کار آنها راحت‎تر شود را همانند اپلیکیشن موبایلی ایجاد نماید.

سازمان تأمین اجتماعی در ابتدای امر قصد دارد تا این دفترچه‎های موجود را از سیستم حذف نماید، زیرا وجود کاغذبازی‎های اداره‎ای و تلف شدن وقت مردم برای صدور این دفترچه‎ها با توجه به تعداد بالای بیمه شده‎ها بسیار بالا است، بنابراین بهتر است تا برای چنین کاری از سیستم کمک گرفته شود و با ورود سیستم‎ها مراحل انجام را با سرعت بیشتری پشت سر گذاشت. این اپلیکیشن موبایلی با نام باجه شهروندی شهرت دارد و البته این سازمان اعلام نموده که به صورت مستقیم برای خدمات بیمه‎ای استفاده نمی‎شود.

اپلیکیشن موبایلی در تأمین اجتماعی

هنوز هم برای آنکه بتوانید از خدمات بیمه تأمین اجتماعی استفاده نمایید می‎توانید بدون حضور داشتن در مکان‎های تعیین شده برای استفاده از آن اقدام نمایید. زیرا هیچ نوع پولی بابت این خدمات از شما دریافت نمی‎شود و این خود یکی از بهترین مزایای این سیستم می‎باشد. در این اپلیکیشن موبایلی شما می‎توانید در زمان کوتاهی از سوابق بیمه پردازی خود البته با استفاده از پرداخت نمودن مبلغی تعیین شده اطلاعات به دست آورید. زیرا در این سیستم ارزش افزوده‎ای برای سیم کارت‎های موجود در نظر گرفته می‎شود.

اپلیکیشن موبایلی موجود به راحتی می‎تواند شما را با سوابق بیمه‎ای‎تان آشنا کند. اما از طرف دیگر در زمینه‎های دیگر فعالیت نخواهد داشت و خود شما باید یک سری از کارها را انجام دهید. اما سازمان تأمین اجتماعی به این موضوع اشاره داشته که شما نیازی ندارید تا از این سیستم کمک بگیرید در حقیقت می‎توانید در ازای هیچ مبلغی این کار را انجام دهید.

اپلیکیشن موبایلی در تأمین اجتماعی

برخی از اپلیکیشن‎ها وجود دارند که به صورت غیر قانونی در حال پول گرفتن از مردم هستند. در حقیقت این نوع از اپلیکیشن‎ها کاملا به صورت غیر قانونی در حال فعالیت هستند و بیمه تأمین اجتماعی هم قصد دارد تا بدین ترتیب کار آنها را با اختلال همراه سازد. تمامی افراد می‎توانند بدون حتی کوچکترین استفاده از تلفن همراه خود تنها با اتصال به درگاه سایت مربوط به این سازمان تمامی اطلاعات خود را به راحتی به دست آورند. تنها اپلیکیشنی که امکان استفاده از آن برای کاربران فراهم شده «تأمین اجتماعی من» است.

نظر شما درباره اپلیکیشن موبایلی در تأمین اجتماعی  چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.