اکثر بیمه‎ها برای آنکه بتوانند حقوق خود را داشته باشند و به کار خود ادامه دهند نیاز دارند تا برای این مسیر جدی و مهم و پرهزینه وام  بگیرند.

شرایط بد اقتصادی در بیمه‎ها به صورتی است که آنها نمی‎توانند به تنهایی هزینه خود را پرداخت نمایند، بنابراین اجبارا باید به وسیله‎ای تغییرات را پدید آورند. بدین منظور باید وام هایی بگیرند. البته رقم وام‎ها هم نمی‎تواند در حد پایینی باشد زیرا نیاز دارند تا در کوتاه‎ترین زمان ممکن هزینه‎ای را پرداخت نمایند. این پرداخت هزینه می‎تواند چرخه‎ی فعالیت آنها را به صورت کامل دچار تغییر کند. در صورتی که بیمه‎ای پرداخت نشود روند درمان برخی از بیماران با اختلال مواجه خواهد شد.

بیمه ها و دریافت وام جهت جبران کمبودها

در زمانی که سقف تعیین شده برای بیمه در یک مرکز درمانی به عدد هشتصد میلیون برسد نمی‎توان هزینه‎ای بیشتر را در نظر داشت، زیرا این احتمال وجود دارد که در بازه زمانی تعیین شده مشکلاتی نیز به وجود آید. در این راستا نمی‎توان مشکلات موجود را برطرف نمود. هر مراجعه کننده‎ای مشکلی در این زمینه دارد که تنها با پرداخت حل می‎شود تا زمانی که بیمه نتواند این پرداختی را انجام دهد مشتری‎ها بلاتکلیف خواهند بود.

بیمه‎ها منبعی به جز پرداختی‎های حق بیمه‎ای ندارند، بنابراین نیاز است تا این پرداختی‎ها در رقم مناسبی تعیین شوند تا بتوان یک بیمار را به زندگی باز گرداند. بیماری که به صورت جزئی درد دارد با چنین شرایطی از نظر عصبی بسیار تحریک‎پذیر می‎شود و وجود استرس شدید در چنین افرادی می‎تواند سبب بدتر شدن وضعیت آنها گردد.

بیمه ها و دریافت وام جهت جبران کمبودها

یکی از معضلات پیش رو علاوه بر وام در حقیقت وجود بیمه جانبازان است. این بیمه هنوز تغییراتی را به خود ندیده در نهایت جانبازان کشور ما بخصوص آنهایی که باید از بیمه دی استفاده کنند با معضل روبه رو هستند. خدمات درمانی و حتی خدماتی که روانپزشکی هستند برای این دسته لازم است که پیگیری شود. در غیر این صورت احتمال بروز هر نوع عارضه‎ای نیز وجود دارد. در زمینه‎ی طب سنتی یکی از مشکلات موجود در حقیقت افرادی هستند که تجربه‎ی کاری دارند اما تخصص لازم را ندارند. به همین دلیل افرادی که تخصص این کار را دارند طبقه بندی شده‎اند. این افراد نیز می‎‏توانند به چنین ترتیبی در مراکزی که تأیید شده‎اند به فعالیت خود ادامه دهند.

نظر شما درباره بیمه ها و دریافت وام جهت جبران کمبودها چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز