بیمه معلم قصد دارد تا برای جلوگیری نمودن از حوادث ناگواری که اخیرا رخ داده تمامی تجهیزات گرمایشی مربوط به مدارس را نیز بیمه نماید.

وسایل گرمایشی که در مدارس وجود دارند متأسفانه از نوع خوبی نیستند و برخی از آنها پس از مدتی دیگر قابل استفاده نخواهند بود. در حادثه‎ای که اخیرا رخ داده باز هم تعدادی از فرزندان نازنین ایران به دلیل بی احتیاطی مسئولان دچار سوختگی شدند. این موضوع نشان‎دهنده این نکته است که هیچ اهمیتی در این مسئله وجود ندارد و باید اجبارهایی تعیین شود تا حرکتی انجام گیرد و در نهایت بتوان این تغییرات را به نفع سیستم به پایان رساند.

بیمه معلم و تقبل هزینه مربوط به تجهیزات گرمایشی

بیمه معلم در این راستا توانسته تا وعده‎هایی را برای حمایت از چنین مدارسی داده و بسیار پیگیرانه به این موضوع بپردازد. در صورتی که بیمه بتواند تمامی خطرات را بر عهده گیرد دیگر راهی برای نقص نخواهد بود و جایی وجود دارد که خسارت‎های احتمالی جانی و مالی را جبران نماید. در غیر این صورت هیچ تغییری در کار صورت نمی‎پذیرد و تمامی خسارت‎ها بر سرجای خود باقی خواهند بود. نو شدن تجهیزات گرمایشی که اخیرا مورد استفاده قرار گرفته می‎تواند تغییر بزرگی را در این کار ایجاد نماید.

بیمه معلم بدین منظور تأسیس شده تا بتواند در کمترین زمان ممکن تحولاتی را ایجاد نماید که مانع آسیب رساندن به فرد باشد. در ابتدا باید از زمین‎های ورزشی آغاز کرد، زیرا تعداد زیادی از بچه‎ها از این زمین‎ها استفاده می کنند. در مرحله‎ی بعدی باید به سیستم‎های سرمایشی و گرمایشی در مدارس توجه صورت پذیرد. کف‎هایی که در زمین‎های مربوط به ورزش بچه‎ها تعبیه می‎شوند باید از جنس کفی‎هایی ضد ضربه باشند، در غیر این صورت احتمال آسیب وجود دارد.

بیمه معلم و تقبل هزینه مربوط به تجهیزات گرمایشی

مناطقی که در اولویت این بیمه قرار دارد در ابتدا ایلام و سپس یاسوج می‎باشد. این بیمه همچنین قصد دارد تا تمامی دانش آموزان را با مزایایی که یک بیمه دارد آشنا کند و به نوعی این مفهوم را به آنها نشان دهد که چه مزایایی برای آن استفاده از آن وجود دارد و در نهایت به چه نتیجه‎ای ختم می‎شود. علاوه بر آن در ظر دارد تا بازی‎هایی از نوع بیمه‎ای را برای بچه‎های کم سن و سال طراحی کند تا این مفهوم را درک کنند. دانش آموزانی که در شین آباد دچار آسیب شده‎اند توسط این بیمه تحت پوشش قرار گرفته‎اند و خسارت آنها جبران خواهد شد.

نظر شما درباره بیمه معلم و تقبل هزینه مربوط به تجهیزات گرمایشی چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز